جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدرسه علمیه قدسیه بهشهر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه قدسیه بهشهر گفت: حوزه های علمیه باید ضمن بصیرت افزائی در مسأله انتخابات، زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم کنند.

خانم مظلومی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران گفت: اهمیت شرکت در انتخابات با توجه به تبلیغات گسترده منفی معاندان نظام جمهوری اسلامی باید در جامعه تبیین شود تا زمینه ساز حضور گسترده و پرشور تمامی مردم در انتخابات فراهم شود.

مدیر مدرسه علمیه خواهران بهشهر افزود: حضور حداکثری طلاب به همراه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی باعث بی اثر کردن توطئه های دشمن می شود.

وی اظهار کرد: بسیاری از معادلات کشور ما بر اساس میزان مشارکت مردم در انتخابات اتخاذ می شود، لذا همه طلاب ایران اسلامی باید تلاش کنند تا انتخاب پیش رو پرشورتر از دوره های گذشته برگزار شود.

مدیر مدرسه علمیه خواهران بهشهر گفت: یکی از مهمترین وظایف طلاب، تشویق و ترغیب مردم در انتخابات و همچنین انتخاب فرد اصلح با توجه به معیارهای فرد انقلابی است و در انتخابات اخیر طلاب باید بیشتر از گذشته در این رابطه تلاش و همت کنند.

وی افزود: اتاق های فکر دشمنان ایران اسلامی در پشت مرزها به طور گسترده در حال فعالیت هستند تا بین مردم تقلب و مهندسی کردن انتخابات را القا کنند، بنابراین حوزه های علمیه نقش مهمی در خنثی کردن این توطئه ی دشمنان دارند.

مظلومی خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه در انتخابات دو وظیفه مهم دارند، یکی اصل شرکت در انتخابات و تشویق مردم در این خصوص است و وظیفه مهمتر، شناخت و تشخیص کاندیدای اصلح بر اساس آیات و رویات و همچنین بیانات رهبر معظم انقلاب و بصیرت افزایی در این زمینه است تا مردم ضمن مشارکت حداکثری در انتخابات به افراد انقلابی و دلسوز به نظام اسلامی رای بدهند.

انتهای پیام313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha