چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
image-20200219131303-1.png

حوزه/شرکت در انتخابات تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور است. وقتی انتخابات حداکثری برگزار شود، نشان دهنده حمایت مردم از نظام خواهد بود و همین مسئله موجب خنثی شدن توطئه دشمن می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله فقیهی امروز در درس خارج فقه که در مدرسه مرحوم حضرت آیت الله گلپایگانی درقم برگزار شد گفت: در ایام انتخابات قرار داریم و آنچه رهبری انقلاب فرمودند، اگر توجه شود جامعه از هر لحاظ رشد خواهد کرد یکی از آن مواردT این است ;i انتخابات برای ما فرصتی است که می توانیم تهدیدهای دشمن را خنثی کنیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه با بیان این که شرکت در انتخابات باعث یاس دشمن می شود افزود: شرکت در راهپیمایی ها مانند 22 بهمن، 9 دی ارزشمند و حتی نوعی پشتوانه برای نظام ولی شرکت در انتخابات پشتوانه قوی تر است، چرا که همه می دانند در ایران احزاب و جناهای مختلفی است و دشمن هم سعی دارد احزاب طرفدار خودشان وارد مجلس شوند تا به اهداف شان برسند، همین مسئله باعث اهمیت قضیه است.

این استاد خارج حوزه اظهار داشت: از سویی شرکت در انتخابات حمایت از نظام است، چرا که با شرکت در انتخابات دنیا می فهمد که ملت ایران حامی نظام است؛ آنها که با ملت نمی توانند دشمنی کنند بلکه هدف شان ساقط کردن حکومت است، و زمانی که مردم حامی حکومت باشند، دشمن جرأت فتنه علیه نظام را نخواهد داشت.

وی با بیان این که شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و ملی است اظهار داشت: شرکت در انتخابات تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور است. وقتی انتخابات حداکثری برگزار شود، نشان دهنده حمایت مردم از نظام خواهد بود و همین مسئله موجب خنثی شدن توطئه دشمن می شود.

آیت الله فقیهی با بیان این که بعضی ها با حاشیه سازی در این ایام باعث دلسرد کردن مردم در انتخابات می شوند، اضافه کرد: مردم باید منافع خودشان را در نظر بگیرند. مردم باید بدانند منافع کشور درامنیت و اقتدار است. اقتدار به این پلیس قوی در کشور است تا تروریست وارد منطقه نشود. همه این مسائل هم نیازمند به حمایت از ولایت فقیه است. پشتیبانی از ولایت فقیه نظام را هم قوی خواهد کرد.

این استاد خارج حوزه اظهار داشت: وظیفه قانونی هر کسی شرکت در انتخابات است و در این راه به کسی رأی دهیم که دارای خصوصیاتی چون انقلابی، شجاع، نترس، دشمن شناس، دارای روحیه جهادی و طرفدار عدالت و مؤمن و پایبند به مسائل شرعی و دینی باشد.

وی عنوان کرد: باید سعی کرد این دسته از افراد را وارد مجلس کرد تا مجلس از هر لحاظ قوی باشد.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha