جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام دماوندی

حوزه/ امام جمعه انبارالوم با اشاره به شرایط حساس فعلی کشور، انتخابات مجلس شورای اسلامی را آزمون مهمی برای ملت ایران دانست و گفت: تمام اقشار مختلف مردم باید باشکوه‌هر چه بیشتر در انتخابات شرکت کرده و بار دیگر وحدت و اتحاد خود را به جهانیان نشان دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حجت الاسلام دماوندی در نشست بصیرتی پیرامون «انتخاب اصلح» در جمع کارکنان، اساتید و طلاب مدرسه علمیه صدیقه طاهره(س) انبارالوم، بیان کرد: تشویق مردم به مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تعیین آینده کشور مهم است، اما انتخاب افراد اصلح نیز از آن مهم‌تر است.

وی ادامه داد: انتشار اخبار مبتنی بر اخلاق‌مداری، نرم‌خویی، آگاهی‌بخشی به جامعه، تشویق مردم به حضور حداکثری و حفظ سلامت انتخابات از اهداف ستاد پیشگیری از تخلفات جرائم انتخاباتی است.

امام جمعه انبارالوم انقلابی­ بودن، تدیّن، دغدغه ­مندی معیشت مردم و آینده نگری برای جامعه را از ویژگی های نماینده اصلح برشمرد و افزود: فردی که از این ویژگی ها برخودار باشد، در انجام مسئولیت های خود کوتاهی و سستی نمی کند.

حجت الاسلان دماوندی افراد وابسته به دولت های غربی و مستکبر و دوربودن از خط امام راحل را شایسته چنین پستی ندانست و افزود: چنین اشخاصی برای دستیابی به جایگاه و موقعیت در سطح بین الملل پا به عرصه کار نگذارند تا دشمنان به واسطه آنها اتحاد ملت را از بین برده و آنان را از دین و ارزش های انقلابی دور کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم از روی بصیرت، تحقیق و مشورت با اشخاص مورد اعتماد، فرد باکفایت، شجاع، بااخلاص، دارای روحیه مردمی، پایبندبودن به آرمان ها و ارزش های انقلاب را انتخاب کرده و در این صحنه مهم حاضر شوند.

امام جمعه انبارالوم با اشاره به اجر و پاداش معنوی برای شرکت در انتخابات اظهار کرد: اجر کسی که عامل به تکلیف باشد، نزد خداوند متعال محفوظ است.

حجت الاسلام دماوندی با اشاره به شرایط حساس فعلی کشور، انتخابات مجلس شورای اسلامی را آزمون مهمی برای ملت ایران دانست و گفت: تمام اقشار مختلف مردم باید با شکوه هر چه بیشتر در انتخابات شرکت کرده و بار دیگر وحدت و اتحاد خود را به جهانیان نشان دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha