پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
انتخابات

حوزه/ نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ولایتمداری و اطاعت از رهبر انقلاب موضوعی است که باید به صورت ویژه به آن پرداخت و بدانیم که ما به مجلسی نیاز داریم که ولایتمداری آن عملی باشد، نه در حد حرف.

آیت‌الله موسوی اصفهانی در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، اظهار کرد: مردم تاکنون حضور چشمگیری در شعب اخذ رأی داشته اند و به همه کسانی که تا الان اقدام به حضور نکرده‌اند، توصیه می شود به زودی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه دنیا چشم به این انتخابات دوخته‌ است، ادامه داد: یکی از مسائل مهم برای ادامه راه انقلاب، علاوه بر پیروی از رهبر انقلاب، حضور حداکثری مردم در تمام مسائل سیاسی و اجتماعی است و رهبر انقلاب با این پشتوانه می‌توانند با صلابت در برابر آمریکا بایستد.

عضو خبرگان رهبری افزود: اگر امروز در برابر آمریکا توانستیم با زدن موشک به پایگاه عین الاسد انتقام خون سردار شهید سلیمانی را بگیریم، به دلیل حضور چشمگیر مردم در تشییع پیکر این فرمانده بزرگ اسلام بود.

آیت‌الله موسوی اصفهانی با تأکید بر اینکه امروز باید به ندای رهبر انقلاب لبیک بگوییم، عنوان کرد: دوم اسفند، سومین امتحان ملت ایران است، بنابراین مردم عزیز ایران در این روز با حضور حداکثری و البته با دقت در انتخاب فرد اصلح، برگ زرین دیگری را در اوراق تاریخ انقلاب ثبت خواهند کرد.

وی با اشاره به رد صلاحیت شدن 90 نفر از نمایندگان فعلی مجلس، ابراز کرد: این اتفاق سبب ناراحتی مردم شد، اما باید به یاد داشته باشیم که انتخاب اصلح و با دقت مردم، می‌تواند از وقوع چنین اتفاقاتی جلوگیری کند، بنابراین انتخاب اصلح مسئله مهم دیگر انتخابات است که در این صورت می‌توان مشکلی که در این دوره از مجلس شورای اسلامی داشتیم، دیگر شاهد نباشیم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری به تشریح شاخصه‌های نماینده در تراز انقلاب پرداخت و گفت: شرط اول برای حضور در مجلس داشتن تعهد است تا وقتی نماینده وارد مجلس شد تغییر رویه نداده و خلاف مصالح مردم و فرامین رهبر انقلاب رأی ندهد

وی تصریح کرد: تخصص و شجاعت از دیگر ویژگی‌هایی است که باید به آن توجه کرد، تا در مسائل سیاسی بتوانند، مصلحت مردم را تشخیص دهند و با شجاعت در بیان حق، از حقوق مردم دفاع کنند.

آیت‌الله موسوی‌اصفهانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از روز اول بر پایه استکبار ستیزی بنا شده است، تأکید کرد: ولایتمداری و اطاعت از رهبر انقلاب موضوعی است که باید به صورت ویژه به آن پرداخت و بدانیم که ما به مجلسی نیاز داریم که ولایتمداری آن عملی باشد، نه در حد حرف.

وی خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران مجلس به عنوان «عصاره فضایل یک ملت از جایگاهی ویژه برخوردار و «در رأس همه امور قرار دارد.»مجلس شورای اسلامی بازوی توانمند دستگاه های اجرایی کشور بوده و دولت تنها مجری قوانینی است که توسط مجلس به تصویب می رسد.

وی اذعان کرد: در حقیقت نمایندگان مجلس با سیاست‌گذاری، جهت دهی و نظارت بر فرایندهای مختلف اجرایی کشور, سرنوشت کشور و مردم را تعیین می کنند، از این رو صاحب نظران و کارشناسان سیاسی مهمترین انتخابات در صحنه سیاسی کشور را انتخابات مجلس می دانند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
    1 1
    چقد کیفیت عکس خبرتون ضعیفه. این توهین به مخاطبه.....
  • زهرا IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
    1 0
    علت اینکه عکس استاندار همدان رو نصفه انداختید و یا توی متن خبر حجت الاسلام مرادی رو چیه؟ خبرگزاری نباید به شخصیت های استان بی احترامی کنه اونم تو چنین روزی
  • مهدی IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    1 0
    خداوند آیت الله موسوی را برای ما حفظ کند ان شاالله، اما از خبرگزاری حوزه انتظار نداریم که این طور و با این تصاویر به این عالم دینی توهین کند
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    0 0
    مگه قراره هر خبری، عکس با کیفیت داشته باشه؟ یا مگه قراره هر جا آیت الله موسوی تشریف بردن، عکاس اختصاصی باهاشون بره که از هر خبر ایشون، عکس باکیفیت ارائه بشه؟ حتما یکی از حاضرین در اون مکان، با موبایل خودش عکس گرفته و برای خبرگزاری حوزه فرستاده