جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انتخابات

حوزه / امام جمعه آوج گفت: ملت با بصیرت ایران به رغم همه تهدیدات و تحریم ها در انتخابات دوم اسفند سال جاری حماسه سیاسی رقم زدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی ظهر امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه امیرالمؤمین(ع) آوج ضمن تبریک خلق حماسه بزرگ ملت ایران در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم زمان شناس ایران مثل همیشه ثابت کردند در خط رهبری هستند و می دانند چگونه از نظام خود حمایت کنند.

امام جمعه آوج با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که هر رأیی که به صندوق انداخته می شود، رأی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و رأی به سازوکار انتخابات است، بیان کرد: ملت با بصیرت ایران به رغم همه تهدیدات و تحریم ها در انتخابات دوم اسفند سال جاری حماسه سیاسی رقم زدند و با خلق شکوه و عظمتی دیگر در پای صندوق های رأی همه تحلیلگران شگفت زده کردند.

وی ادامه داد: مردم با حضور گسترده در پای صندوق های رأی ضمن حمایت کامل از نظام جمهوری اسلامی، پشتیبانی خود را از ولایت فقیه اعلام کردند.

حجت الاسلام هاشمی افزود: دشمن در آستانه انتخابات همواره تلاش کرد تا با تحریم های به تعبیر خودش فلج کننده، مردم را نسبت به نظام دلسرد کند اما ملت ایران بار دیگر نشان دادند این نظام را از جان و دل دوست دارند و بدین شکل با حضور گسترده خود در حقیقت نظام جمهوری اسلامی ایران را تقویت و بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha