جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در پیامی از حضور حماسی مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در پیامی از حضور حماسی مردم در انتخابات یازدهیمن دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.

در این پیام آمده است: سپاس و ستایش خداوند منان را که ما را به راه نجات و کمال هدایت نمود و درود بیکران بر پیامبر رحمت و خاندان مطهرش که در دنیا صراط مستقیم اند و در آخرت مالک شفاعتند.

حماسه حضور انقلابی و ولایی مردم عزیز استان دارالحماسه بوشهر در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگ زرین دیگری بر تاریخ این استان مقاوم و گرانقدر افزود.

این حضور پربصیرت و سراسر شعور، نشان از ولایتمداری، دارا بودن روحیه و رویه انقلابی و پایداری در حفظ هویت دینی و ملی و پیروی از هدایت های امام راحل عظیم الشأن و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای آن مردم عزیز و بزرگوار دارد.

اینجانب ضمن تبریک به منتخبان گرانقدر و آرزوی موفقیت و خدمتگذاری برای ایشان، صمیمانه از مردم عزیز استان بوشهر، تمامی کاندیداهای ارجمند و ستادهای محترم، هیأت نظارت شورای نگهبان و هیأت های اجرایی، مسئولان و تمامی خدمتگزاران برگزاری و حافظان نظم و امنیت و اصحاب رسانه به ویژه رسانه ملی و شبکه استانی صدا و سیمای مرکز بوشهر، تشکر و قدردانی می‌نمایم.

تعجیل در ظهور حضرت موعود «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و طول عمر با عزت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «دامت برکاته العالیه» علو درجه شهدا و امام شهدا و شهدای جبهه مقاومت به ویژه سردار سلیمانی و موفقیت روزافزون همگان را از خداند متعال خواستارم.

صفایی بوشهری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

۳ اسفند ۱۳٩٨

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha