سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
تصاویر/ دیدار علمای پاکستان با آیت الله مکارم شیرازی

حوزه/ مردم ضمن حفظ خونسردی باید نهایت توجه و دقت را به دستورات و تذکراتی که مسئولان بهداشت و درمان می دهند داشته باشند و به این نکات عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه  حضرت آیت الله مکارم شیرازی در سخنانی با توجه به شرایط پیش آمده و پیدا شدن علائمی از ابتلای تعدادی از مردم به ویروس کرونا، بر لزوم رعایت نکات بهداشتی تاکید کردند و گفتند: مردم ضمن اینکه باید از نظر بهداشتی مسائل ظاهری را جدی بگیرند، به خدای متعال توکل کنند؛ شایسته است در تمام خانه ها زیارت عاشورا و حدیث کساء خوانده شود؛ این دو دعای شریف بسیار به همه روحیه می دهد و آثار گرانبهایی را نیز به همراه دارد.

این مرجع تقلید افزودند: مردم ضمن حفظ خونسردی باید نهایت توجه و دقت را به دستورات و تذکراتی که مسئولان بهداشت و درمان می دهند توجه داشته باشند و به این نکات عمل کنند.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی خاطر نشان ساختند: مردم در معاشرت ها و حضور در مراکز عمومی رعایت های لازم را داشته باشند؛ حفظ جان و سلامتی از جمله واجبات است که انسان اگر کوتاهی کند در پیشگاه خدا مسئول است.

معظم له ابراز داشتند: ما هم بعد از نمازها سر به سجده می گذاریم و برای حل مشکلات از جمله این مشکل دعا می کنیم، ان شاءالله این دعاها مؤثر واقع خواهد شد مشروط به این که مردم به وظایف خود از نظر بهداشتی عمل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha