جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
واکنش مردم هند نسبت به سفر ترامپ به این کشور+تصاویر

حوزه/ از روز اعلام سفر ترامپ رئیس جمهور آمریکا به هند مردم این کشور علیه سفر وی دست به اعتراض زدند. مردم هندوستان در کمپین فضای مجازی "Gobacktrump" خواستار لغو سفر ترامب به کشور خود شدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه از روز اعلام سفر ترامپ رئیس جمهور آمریکا به هند مردم این کشور علیه سفر وی دست به اعتراض زدند. مردم هندوستان در کمپین فضای مجازی "Gobacktrump" خواستار لغو سفر ترامب به کشور خود شدند.

مردم با حضور در خیابان ها اعتراض خود را نسبت به سفر ترامپ به کشورشان اعلام کردند و با در دست گرفتن  پلاکاردهایی با این مضمون که "معامله قرن را رد می‌کنیم؛ رئیس جمهور تروریست برگرد؛ سفر قاتل سردار سلیمانی به هند را قبول نمی‌کینم" اعتراض خودشان را نشان دادند.

تظاهرات کنندگان اظهار داشتند که معامله قرن که توسط ترامپ مطرح و تصویب شد را رد می‌کینم زیرا این طرح نگین را ضد حقوق بشر و مردم فلسطین می‌دانیم، اگر آمریکا به حقوق بشر احترام می‌گذارد چرا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل قبول نمی‌کند و چرا بدون رضایت مردم فلسطین معامله نگین قرن را تصویب کرد؟

حجت الاسلام والمسلمین کلب جواد نقوی دبیر مجلس علمای شیعه هند هم ضمن محکومیت سفر ترامپ به هند گفت: سفر ترامپ به هندوستان هیچ فایده ای به این کشور نمی‌رساند، بلکه این سفر برای تبلیغات انتخابات آتی آمریکا است، چون ترامپ می‌خواهد هندوستانی هایی که ساکن آمریکا هستند را به طرف خود بیاورد.

وی افزود: اما ترامپ خودش هم میدانند که حتی در کشورش شخص منفوری است و شکست او در انتخابات آتی حتمی است.

وی افزود: اگر سرمایه ای که ترامپ برای پوشاندن فقر در آمریکا خرج کرده به فقرا داده می‌شد فقر تمام می‌شد.

تظاهرات مردم هند علیه سفر ترامپ در لکهنو هم برگزار شد و تظاهرات کنندگان گفتند که هند همیشه حامی مردم فلسطین بوده اما متأسفانه از روزی که دولت فعلی برسر کار آمده است سیاست های خارجه هند را عوض کرده و حمایت از مظلومین را ترک کرده است، دولت هند باید از مردم فلسطین حمایت کند و علیه جنایتکار آمریکا و اسرائیل موثر اقدام مؤثر انجام دهد.

تظاهرات کنندگان همچنین گفتند ترامپ قاتل هزاران انسان بی‌گناه در دنیا است. ما نمی‌توانیم به یک قاتل جهانی خوش آمد بگویم. آمریکا به کمک اسرائیل و عربستان هزاران مسلمانان را در یمن، سوریه، عراق و فلسطین کشتند.

سفر قاتل سردار سلیمانی به هند شرمناک است

مردم حیدر آباد هند هم در اعتراض به سفر ترامپ اعلام کردند که سفر قاتل سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس به سرزمین هند شرمناک است و ما این اقدام را محکوم میکنیم. سردار سلیمانی در جهت منافع دولت هند حرکت کرد زیرا وقتی در شهر بصره عراق پرستاران هندی در دست داعش اسیر شده بودند سردار سلیمانی بود که جان خود را بخاطر همشهریان مان در خطر انداخت و آنها را آزاد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha