جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پویش

حوزه/ این پویش در دو فعالیت جشنواره تولید محصولات رسانه‌ای با محوریت استفاده از فرصت‌ها برای کودکان و نوجوان و راهکارهای مدیریت رسانه در خانوادها طراحی‌ و اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  حجت الاسلام محسن باقری مسئول گروه تبلیغ تخصصی فردا صبح از گروه‌های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری پویش صبح رسانه با حمایت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خبر داد.

مسئول گروه تبلیغ تخصصی فردا صبح با اشاره به اهمیت موضوع سواد رسانه در سطح عمومی و با تأکید بر سخنان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) که گفتند: «اگر بتوانید این‌ها را یاد بگیرید، می‌توانید یک کلمه حرف درست خودتان را به هزاران مستمعی که شما آن‌ها را نمی‌شناسید، برسانید؛ و این فرصت فوق‌العاده‌ای است؛ مبادا این فرصت ضایع شود» گفت: پویش آخر سال رسانه‌ای باهدف درگیری هرچه بیشتر مخاطبین و مبلغین تخصصی و نیز عموم جامعه با مقوله فرصت‌ها و راهکارهای مدیریت رسانه و فضای مجازی طراحی‌شده و در حال اجرا می‌باشد.

حجت الاسلام باقری خاطرنشان کرد؛ این پویش در دو فعالیت جشنواره تولید محصولات رسانه‌ای با محوریت استفاده از فرصت‌ها برای کودکان و نوجوان و راهکارهای مدیریت رسانه در خانواده ها طراحی‌شده و در قالب‌هایی همچون نرم‌افزار، پاورپوینت، پرزی و ... برگزار می‌شود.

وی گفت: همچنین مسابقه آنلاین با محتوای سواد رسانه‌ای برای سه گروه سنی طراحی و آماده اجرا است و در پایان جشنواره تولید آثار و مسابقه به نفرات برتر جوایزی تقدیم خواهد شد.

حجت الاسلام باقری ضمن تأکید بر اینکه زمان شروع فراخوان و شرکت در مسابقه ۴ اسفند الی ۲۰ فروردین ۱۳۹۹می‌باشد گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت سواد رسانه و کانال‌های مربوطه به آدرس ذیل مراجعه کنند.

آدرس شرکت در جشنواره و ارسال آثار: https://savaderesane.ir/fnm/farakhan/‎

آدرس شرکت در مسابقه رسانه‌ای: https://savaderesane.ir/fnm/mosabeghe/‎

کانال اطلاع‌رسانی ایتا: https://eitaa.com/as_resanei

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha