چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام راستگو امام جمعه اهرم

حوزه/ رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان بوشهر گفت: متولیان امور مساجد استان توصیه های مسئولان بهداشت و سلامت را جدی بگیرند.

حجت الاسلام عیسی راستگو، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، با بیان اینکه بیش از هزار و ۲۰۰ مسجد در استان بوشهر وجود دارد، اظهار داشت: جهت دور ماندن و پیشگیری از این بیماری لازم است متولیان امور مساجد استان توصیه‌های مسئولان حوزه بهداشت و سلامت را جدی بگیرند.

وی بیان داشت: در پذیرایی ها از ظروف یکبار مصرف کاغذی استفاده شود و محیط آشپزخانه مساجد را مرتبا تمیز کرده و کف و شیرآلات را ضدعفونی کنند.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان بوشهر گفت: نمازگزاران در مسجد از دست دادن و روبوسی کردن خودداری کنند و در این روزها حتی الامکان از برگزاری مراسمات جمعی اجتناب شود.

حجت الاسلام راستگو با بیان اینکه ضروری است نمازگزاران از لوازم مشترک مثل مهر و تسبیح استفاده نکنند، گفت: بهتر است به جهت رعایت بهداشت، هر فردی از مهر و تسبیح شخصی استفاده کند و نیز سرویس های بهداشتی در مساجد مرتبا ضدعفونی شوند.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان بوشهر از امامان مساجد خواست این توصیه ها را به عنوان یکی از برنامه های تبلیغی خود قرار دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha