پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 888685
۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
آیت الله اعرافی پیام تسلیت

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه در پیام های جداگانه ای مصیبت های وارده به آیت الله العظمی شبیری زنجانی، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی،‌ دکتر سید محمد میر محمدی، حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری، خانواده مرحوم حجت الاسلام والمسلمین اعتمادی، بازماندگان مرحوم حجت الاسلام خلیلیان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه، متن پیام های تسلیت آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه که به صورت جداگانه صادر شده است، به این شرح می باشد:

انا لله و انا الیه راجعون

حضرت آیت الله العظمی شبیری زنجانی«دامت برکاته»

سلام علیکم

مصیبت درگذشت همشیره محترمه‌تان  را به جنابعالی تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن مرحومه غفران و رحمت واسعه الهی و برای حضرتعالی  و بازماندگان و بستگان محترم صبر جزیل و سلامتی قرین با عزت مسألت می‌نمایم.

علیرضا اعرافی

مدیرحوزه های علمیه

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت شادروان مرحوم‌ مغفور آقای حاج سید محمود حسینی خراسانی (طاب ثراه) مایه اندوه فراوان شد.

این مصیبت را به آیت الله حسینی خراسانی و همسر  ارجمند و فرزندان و همه بازماندگان محترم تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات آن فقید سعید و شکیبایی و پاداش نیک الهی را برای  همه بازماندگان محترم از خداوند منان خواهانم.

عاش سعیدا و مات سعیدا  .               

علیرضا اعرافی

مدیرحوزه های علمیه

انا لله و انا الیه راجعون

جناب  مستطاب  آقای  دکتر سید محمد میر محمدی  «زید عزه»

سلام علیکم

مصیبت درگذشت والده محترمه‌تان  را به جنابعالی تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن مرحومه غفران و رحمت واسعه الهی    و برای جنابعالی  و بازماندگان محترم صبر جزیل و سلامتی قرین با عزت مسألت می‌نمایم.

علیرضا اعرافی

مدیرحوزه های علمیه

           

            انا لله و انا الیه راجعون

جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای  حاج شیخ محمد جعفر منتظری«دام عزه»

سلام علیکم

مصیبت درگذشت والده مکرمه‌تان  را به جنابعالی تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن مرحومه غفران و رحمت واسعه الهی    و برای جنابعالی  و بازماندگان محترم صبر جزیل و سلامتی قرین با عزت مسألت می‌نمایم.

علیرضا اعرافی

مدیرحوزه های علمیه

                       

                        انا لله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال روحانی وارسته جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمدرضا اعتمادی فرزند مرحوم حضرت آیت الله اعتمادی (ره) موجب تأثر و اندوه گردید.

ایشان نیز همچون والد بزرگوارشان عمر خویش را صرف هدایت و تربیت طلاب نمودند و بر کرسی تدریس خدمات شایانی از خود بر جای گذاشتند که در پیشگاه الهی مأجور خواهد بود.

اینجانب  این مصیبت را به خانواده مکرّم و همه بازماندگان محترم تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم  علو درجات و برای سایر بازماندگان صبر و شکیبایی و پاداش الهی مسئلت دارم.                                                                                                     

 علیرضا اعرافی                                                                           

  مدیرحوزه های علمیه

انا لله و انا الیه راجعون

 درگذشت شادروان مرحوم حجت الاسلام آقای دکتر خلیلیان (طاب ثراه) مایه تاثر و اندوه شد، آن فقید سعید از فضلا و استادان اقتصاد اسلامی در حوزه و موسسه امام خمینی( قدس سره)  و  دارای شخصیتی متدین و کوشا و پارسا و متواضع و اخلاقی بودند و غریبانه به لقاء الله شتافتند،  ضمن عرض تسلیت و تعزیت به خانواده محترم و فرزندان ارجمند  و بازماندگان و دوستان و شاگردان و علاقمندان آن عزیز، علو درجات آن فقید سعید و شکیبایی و پاداش نیک الهی را برای بازماندگان محترم از خداوند منان خواهانم.

    عاش سعیدا و مات سعیدا.

علیرضا اعرافی

مدیرحوزه های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha