جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
انتشارات حوزه علمیه خراسان

حوزه/ ارسال رایگان صدها عنوان کتاب درسی، کمک درسی و مطالعاتی با  ۱۰ تا ۴۰ درصد تخفیف به منازل از سوی انتشارات حوزه علمیه خراسان صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، با توجه به شرایط سلامت و بهداشت در روزهای اخیر و تعطیلی مدارس، ارسال رایگان صدها عنوان کتاب درسی، کمک درسی، مطالعاتی و... با  ۱۰ تا ۴۰ درصد تخفیف به منازل از سوی انتشارات حوزه علمیه خراسان صورت می گیرد.

علاقه مندان  به مطالعه و کتابخوانی اعم از طلبه و غیرطلبه، می توانند کتاب های خود را به صورت تلفنی با تماس به شماره ۰۵۱۳۲۰۰۸۶۰۹ و یا از طریق ارسال نام کتاب و کد طلبگی خود(در صورت طلبه بودن) به ادمین کانال مربوطه به نشانی smm۳۲۰۰۸۱۳۶pajohesh@ سفارش دهند.

گفتنی است، بعد از بررسی درخواست، موجود بودن کتاب و مبلغ آن به سفارش دهنده اعلام و در صورت موافقت، کتاب ارسال و هزینه آن از طریق کارت بانکی و دستگاه کارتخوان سیار توسط پیک دریافت می شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدی IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    0 0
    خوب
  • محمدحسن مرادی بیناباج IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    0 0
    سلام . دو جلد ۱و۲ از مجلدات زیده الفقهیه اثر محمد حسن ترخینی عاملی را نیاز دارم . البته تمامی محلدات را خواهانم ولی اکنون امکان مالی خرید مجموعه مجلدات را ندارم .در صورت امکان شماره کارت بانکی ارسال تا وجه لازم واریز گردد که کتابها را ارسال نمایید .