چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ملکدار

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ملکدار از راه اندازی مرکز رشد حوزه های علمیه در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین ملکدار مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه با اعلام این خبر، ابزار داشت: مرکز رشد حوزه های علمیه  با هدف شناسایی ،حمایت و توسعه ایده پردازی وخلاقیت در بین طلاب و روحانیون راه اندازی شد و در نظر دارد پایگاهی جهت تولید خدمات ومحصولات نوآورانه دینی باشد.

وی افزود: ارتباط دادن طلاب به فضای نوآوری کشور واستفاده از ظرفیت طلاب برای حل مشکلات حوزه ونظام از طریق طرح ها وایده های نو وایجاد بستری برای شناساندن این حوزویان به جامعه بخش دیگری از فعالیت این مرکز می باشد.
 

حجت الاسلام والمسلمین ملکدار در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب افزود: این تاکیدات اراده راه اندازی این مجموعه را سرعت بخشید و  ضرورت وجود آن را عیان تر نمود که باعث امیدواری این طیف از روحانیون می شود.

وی افزود: راه اندازی این مرکز از سال قبل در برنامه مرکز امور طلاب ودانش آموختگان بود وآئین نامه های آن نیز آماده شده بود که به دلیل برخی مشکلات به تعویق افتاد.

حجت الاسلام والمسلمین  ملکدار همچنین از فراهم آمدن مقدمات عقد تفاهم نامه ها با سازمانها ونهادهای مرتبط با حوزه خلاقیت ونوآوری جهت تسهیل استفاده طلاب وروحانیون خلاق از مزایای آموزشی،تسهیلاتی،خدماتی و استقرار آنها خبر دادند که به زودی اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha