پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام نبی زاده ، رییس سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام نبی زاده گفت: از هیئات مذهبی می‌خواهم همچون ایام محرم که با جوش‌وخروش و قلبی آکنده از غم سید و سالار شهیدان، بیرون می‌آیند و جامعه را «حسینی» می‌کنند، امروز نیز برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، به خیابان‌ها آمده و تمام شهرها را ضدعفونی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، با بیان اینکه هیئات مذهبی برای ضدعفونی کردن شهرها دست به کار شوند، گفت: از هیئات مذهبی می‌خواهم همچون ایام محرم که با جوش‌وخروش و قلبی آکنده از غم سید و سالار شهیدان، بیرون می‌آیند و جامعه را «حسینی» می‌کنند، امروز نیز برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، به خیابان‌ها آمده و تمام شهرها را ضدعفونی کنند.

وی تصریح کرد: اگر تا دیروز مخزن‌های گلاب‌پاش هیأت‌ها، پر از عطر گلاب بود، امروز در این شرایط فعلی باید پر از ضدعفونی‌کننده شود.

حجت‌الاسلام نبی زاده، گفت: همه باید دست در دست یکدیگر داده و با بسیج امکانات، به جنگ کرونا رویم و مشکل را تا جایی که ممکن است از بین بریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان اظهار داشت: إن‌شاءالله با بسیج مردمی و همراهی مردم، به‌زودی این مسأله را از کشورمان به‌خصوص استان خوزستان برطرف کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha