جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رئیس کل دادگستری استان فارس

حوزه/ رئیس‌کل دادگستری استان فارس با تاکید بر این که نباید در فضای مجازی کلیپ‌هایی نشر پیدا کند که موجب ایجاد ترس و دلهره در مردم شود، گفت: افرادی که در فضای مجازی دست به شایعه‌پراکنی و انتشار اکاذیب می‌زنند، در صورت شناسایی قطعاً با آنان برخورد خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام‌ سید کاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، گفت: در راستای تأکیدات ستاد ملی مقابله با کرونا و پیشگیری از تشکیل تجمعات غیرضروری از ورود افراد غیرمرتبط با پرونده‌ها به مجتمع‌های قضایی جلوگیری می‌شود.

رئیس‌ کل دادگستری استان فارس در ادامه از مراجعان دستگاه قضایی خواست تا از مراجعات غیرضروری به مجتمع‌های قضائی استان و شهر شیراز پرهیز کنند، اظهار کرد: این اقدام در راستای حفظ سلامتی مراجعان محترم و همچنین کارکنان مجموعه و به حداقل رساندن تجمعات و حضور غیرضروری افراد در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس شورای قضایی استان فارس ضمن ابراز امیدواری برای شکست بیماری کرونا، تصریح کرد: با توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار(ع) و رعایت نکات و تذکرات بهداشتی ان شاءالله این بیماری را شکست خواهیم داد.

وی با بیان اینکه نباید در فضای مجازی کلیپ‌هایی نشر پیدا کند که موجب ایجاد ترس و دلهره در مردم شود، عنوان کرد: افرادی که در فضای مجازی دست به شایعه‌پراکنی و انتشار اکاذیب می‌زنند، در صورت شناسایی قطعاً با آنان برخورد خواهیم کرد.

رئیس‌کل دادگستری استان فارس یادآور شد: به‌ هر حال این ویروس کنترل و از بین خواهد رفت اما این شایعه‌پراکنی‌ها دارای آثاری است که از مردم درخواست می‌کنیم فریب این‌گونه مطالب و شایعه‌ها را نخورند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha