جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر شما/ ضدعفونی شهر ورامین توسط طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام

حوزه/ معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان لرستان از حضور طلاب و روحانیون برای ایجاد روحیه نشاط و امید در پیشگیری از ویرس کرونا خبر داد.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اینکه برای پیشگیری و ریشه کنی ویروس کرونا در جامعه همه باید نکات بهداشت فردی و عمومی را رعایت کنیم، اظهار داشت: رعایت برنامه های خودمراقبتی و دیگرمراقبتی و توجه به توصیه های کادر درمان و سلامت برای مهار و ریشه کنی این بیماری نیاز است و همه باید در این راستا همت خود را بکار گیریم.

 وی با بیان اینکه از همان روزهای اولیه ورود ویروس کرونا به استان لرستان، طلاب و روحانیون آمادگی خود را برای خدمت رسانی در مراکز درمانی و بهداشتی اعلام کردند، افزود: در این راستا طلاب و روحانیون با حضور در بیمارستانها و ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه برای مهار این ویروس فعالیت های تبلیغی و همچنین ضدعفونی کردن شهرها را انجام می دهند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان اینکه انتظار می رود مردم برای مهار ویروس کرونا از منازل خود خارج نشوند، گفت: برای ریشه‌کنی این ویروس باید همه تلاش کنیم و مراقب سلامتی جامعه در آستانه سال نو باشیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha