جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طلاب جهادی

حوزه/ توزیع ۵۰۰۰ جفت دستکش و تعداد زیادی ماسک بین مردم، حضور طلاب در ۳۵۰ نانوایی و آموزش رعایت امور بهداشتی به نانوایان، توزیع مواد ضدعفونی کننده و نصب بنرهای آموزشی از جمله فعالیت های طلاب یزدی در این ایام است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، ستاد بحران نهادهای حوزوی یزد برای چندمین بار در حوزه علمیه استان، برای مبارزه با ویروس کرونا تشکیل شد. 

در ابتدای این جلسه، گزارشی از فعالیت های انجام شده توسط طلاب در زمینه همیاری و همکاری با نهادهای متفاوت در این ایام توسط حجت الاسلام حسینی راد، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه استان یزد ارائه شد.

توزیع ۵۰۰۰ جفت دستکش و تعداد زیادی ماسک بین مردم محله های متفاوت، حضور طلاب در ۳۵۰ نانوایی، آموزش رعایت امور بهداشتی به نانوایان، توزیع مواد ضدعفونی کننده و ماسک و همچنین نصب بنرهای آموزشی چگونگی تهیه و نگهداری نان توسط مشتریان از جمله فعالیت های طلاب یزدی در این ایام است.

حضور طلاب در پمپ بنزین ها و ضدعفونی این مکان ها با هماهنگی سازمان آتش نشانی، شناسایی خانواده های ناتوان و خرید مایحتاج روزانه آنان توسط گروه های جهادی طلاب، محور قرار گرفتن مساجد در امور مربوط به محله با نظارت و مدیریت ائمه جماعات از جمله مصوبات این جلسه بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha