پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران گفت: هفته گذشته در برخی از سایت ها و فضای مجازی خبر کذبی مبنی بر پرداخت ۵ میلیون تومان کمک آیت الله اعرافی به طلاب قم منتشر شد که بی شک پشت این شایعه برنامه های شیطانی بسیاری نهفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سید جلال حسینی صبح امروز در حاشیه ضدعفونی کردن مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران، اظهار داشت: شیوع و گسترش بیماری کرونا روند آموزش در مدارس را عملا به تعطیلی کشانده است، از این رو سعی می کنیم که با استفاده از امکانات و ظرفیت های موجود و به روز این عقب افتادگی را حل کنیم.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران ادامه داد: اساتید و طلاب در ایام تعطیلات اجازه ندهند که فاصله ای بین فرایند آموزشی ایجاد شود.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه به صورت منظم مدرسه علمیه کامیاران ضدعفونی می شود، عنوان کرد: همه به نوعی این روزها در قبال مبارزه با بیماری کرونا مسئولیم و باید تا ریشه کن کردن نهایی این ویروس کوتاه نیاییم.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در این روزها دشمن کرونا را وسیله و ابزاری خوب برای تخریب چهره روحانیت به ویژه شهر مقدس قم دیده است، عنوان داشت: توطئه امروز دشمن این است که به هر طریق ممکن وضعیت کنونی را مرتبط با شهر قم معرفی کند و عامل این شرایط را حوزویان و طلاب اعلام کند که این توطئه ای بی شرمانه و از روی ضعف است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران گفت: هفته گذشته در برخی از سایت ها و فضای مجازی خبری دال بر پرداخت ۵ میلیون تومان کمک از سوی آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور به طلاب قم به دروغ منتشر شد که بی شک در پشت این شایعه برنامه های شیطانی بسیار نهفته است.

وی اظهار کرد: از رسانه ها می خواهیم که به تعهد مقدس خود عمل کنند و اجازه ندهند در این برهه خاص از تاریخ کشور، دشمن با جنگ روانی به اهداف شوم خود علیه ملت ایران و حوزه های علمیه به برنامه های پلید خود دست پیدا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha