جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
پوریافر

حوزه/ مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قم با تأکید بر رعایت قرنطینه خانگی، گفت: با توجه به کاهش درخواست سفر از طرف مردم تمام فعالیت‌های پایانه مرکزی و پارک‌سوار شمالی به حالت نیمه تعطیل در آمده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، رضا پوریافر با اشاره به اهمیت توجه به شرایط ایجادشده و همکاری شهروندان با مسئولان در رعایت مسائل بهداشتی، اظهار داشت: شهر قم در روزهای حساسی قرار داشته و نیازمند همکاری کامل مردم با مدیران شهری و استانی هستیم.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قم سازمان پایانه‌های شهرداری قم را در آماده‌باش کامل اعلام کرد و افزود: از همان روزهای نخست اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور و انجام آزمایش‌های اولیه در شهر قم سازمان‌های پایانه‌های شهرداری قم اقدامات پیشگیرانه را آغاز کرده است.

پوریافر ضدعفونی کردن پایانه مرکزی و پارک‌سوار شمالی را از جمله اقدامات اولیه شهر در ضدعفونی مکان‌های عمومی دانست و گفت: سالن‌های انتظار مسافران، سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه به صوت روزانه ضدعفونی می‌شد.

وی ادامه داد: علاوه بر موارد ذکرشده حتی خوابگاه رانندگان اتوبوس‌ها و غرفه‌های عرضه خوراکی و کالا نیز به صوت کامل ضدعفونی شده و تمام‌وقت نظارت‌های لازم انجام می‌شد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قم دومین اقدام سازمان پایانه‌های شهرداری قم را کم کردن فعالیت پایانه‌ها اعلام و خاطرنشان کرد: حفظ امنیت شهروندان مهم‌ترین دغدغه‌ای است که در سازمان پیگیری شده و در اولویت تمام برنامه‌ها قرارگرفته است.

پوریافر کم شدن فعالیت شرکت‌های مسافربری و کنترل مسافران هنگام ورود و خروج را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: در حال حاضر به علت کاهش درخواست سفر تمامی فعالیت‌های پایانه مرکزی و پارک‌سوار شمالی به‌صورت نیمه تعطیل درآمده و مردم از حمل‌ و نقل عمومی برای سفر استفاده نمی‌کنند.

وی با درخواست از مردم از عدم سفر در ایام نوروز و رعایت قرنطینه خانگی، تأکید کرد: سفر با خودرو شخصی نمی‌تواند مانع از سرایت ویروس کرونا به افراد خانواده و یا مناطق دیگر شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قم تنها راه کنترل این بیماری را قطع زنجیره انتقال بیماری و قرنطینه خانگی عنوان کرد و گفت: خانه نشستن و رعایت مسائل بهداشتی تنها راه حفظ جان خود و عزیزانمان است و باید این بیماری را جدی بگیریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha