چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کرونا

حوزه/ داوطلبان هلال احمر قم با حضور در نقاهتگاه ۸۰۰ تخت خوابی «یاوران مهدی» بیماران مبتلا به کرونا که در حال بهبود هستند را یاری می کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، شماری از امدادگران هلال احمر قم با حضور در نقاهتگاه ۸۰۰ تخت خوابی «یاوران مهدی» به یاری بیماران مبتلا به کرونا که در حال بهبود هستند شتافتند.

بهبود یافتگان و بیماران ترخیص شده از بیمارستان های قم که باید حداکثر به مدت ۱۴ روز برای عدم انتشار ویروس قرنطینه شوند در صورت تمایل و نبود مکان مناسب در منزل مسکونی خود به این مرکز مراجعه می‌کنند.

بر اساس این گزارش، در اجرای این طرح جمعیت هلال احمر و سپاه پاسداران دانشگاه علوم پزشکی استان قم را همراهی می کنند تا بیماران پس از سپری کردن دوران نقاهت و بهبودی کامل و مرتفع شدن خطر انتقال ویروس به جمع خانوادگی خود بازگردند.

این طرح با حضور ۱۸ تن از امدادگران و کارکنان هلال احمر قم و ارائه خدمات پرستار دومی و انتقال بیماران به همراه دو دستگاه آمبولانس و خودروی سبک در حال اجرا است.

یادآور می شود؛ نقاهتگاه ۸۰۰ تخت خوابی «یاوران مهدی» قم از روز یکشنبه ۱۸ اسفند، با پذیرش ترخیص شدگان مبتلا به کرونا آغاز به کار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha