جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام ناصر جوانبخت

حوزه/ حجت الاسلام جوانبخت گفت: به دلیل تعطیلی بقاع متبرکه در ایام نوروز، بودجه‌های فرهنگی این اداره کل که در ایام نوروز به فرهنگ‌سازی در زمینه وقف هزینه می‌شد، به تهیه و پخش مواد بهداشتی در میان مردم نیازمند اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، حجت الاسلام ناصر جوانبخت امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به ارائه گزارش فعالیت های اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان در راستای مبارزه با ویروس کرونا در بقاع متبرکه، پخش مواد بهداشتی از جمله ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی کننده در مناطق محروم و در تمامی نقاط استان پرداخت و گفت: این فعالیت ها با همکاری کمیته امداد و بهزیستی انجام شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌ غربی ادامه داد: به دلیل تعطیلی بقاع متبرکه در ایام نوروز، بودجه‌های فرهنگی این اداره کل که در ایام نوروز به فرهنگ‌سازی در زمینه وقف هزینه می‌شد، به تهیه و پخش مواد بهداشتی در میان مردم نیازمند اختصاص یافت.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی هم در پایان این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته در این زمینه، فعالیت‌های مذکور در مبارزه با ویروس کرونا توسط اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان را مثبت و مورد توجه ارزیابی کرد و از مسئولان این اداره کل تقدیر کرد.

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha