پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
IMG_20200314_130148_083.jpg

حوزه/ حجت الاسلام شکریان به حرکت های خودجوش گروه های جهادی برای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: این حضور خودجوش و جهادی صحنه ای از وحدت و همدلی عموم مردم برای مقابله با کرونا است.

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با اشاره به شیوع و گسترش ویروس کرونا در سطح کشور به ویژه استان بر ضرورت رعایت نکات بهداشتی از سوی آحاد جامعه و پرهیز از تردد و سفرهای غیر ضروری در این روزها تأکید کرد.

وی با بیان این که متأسفانه علیرغم هشدارهای ارائه شده از سوی مسئولان، برخی از مردم همچنان به این هشدارها بی توجه هستند، افزود: تنها راه برون رفت از شرایط کنونی عمل به توصیه های بهداشتی و درمانی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز نیازمند یک عزم ملی برای شکست دادن ویروس کرونا در کشور هستیم، خاطرنشان کرد: با توجه به تلاش ها و مجاهدت های کادر درمانی کشور در مقابله با ویروس کرونا، مردم فهیم کشورمان نیز باید با عمل به توصیه های بهداشتی از گسترش این بیماری بکاهند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که تنها راه ریشه کن کردن ویروس کرون همت عمومی در میان مردم است، تصریح کرد: اگر ترددهای غیر ضروری مردم در آستانه عید نوروز ادامه داشته باشد ،به طور حتم با مشکلات بسیاری مواجه خواهیم بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران همچنین از ورود مسافران به استان در این ایام گلایه کرد و گفت: در شرایط فعلی با توجه به محدودیت هایی که در مراکز درمانی استان داریم امکان پذیرش مسافر در این وضعیت بحرانی وجود ندارد.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به حرکت های خودجوش گروه های جهادی برای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: این حضور خودجوش و جهادی صحنه ای از وحدت و همدلی عموم مردم برای مقابله با کرونا ویروس است.

حجت الاسلام شکریان همچنین به حضور گسترده طلاب و روحانیان برای مقابله با ویروس کرونا در سطح کشور اشاره کرد و گفت: به طور حتم این حضور ضمن خنثی کردن توطئه دشمنان، روند خدمات رسانی به بخش های مختلف کشور را شتاب خواهد بخشید.

وی با بیان این که حوزویان در همه عرصه ها و صحنه ها در کنار مردم بوده اند، افزود: همراهی با مردم در طول تاریخ، افتخار بزرگی برای روحانیت بوده و همین امر موجب پیوند عمیق و مستحکمی میان مردم و روحانیت شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محسن IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    0 0
    اگر برای خدا کاری میکنید و خدا هم بیناست ، چه نیازی به ریاکاری و گذاشتن عمامه هست ؟