شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
IMG_20200314_130148_083.jpg

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر از فعالیت حدود 30 طلبه و استاد این مدرسه علمیه در قرارگاه جهادی شهید سلیمانی این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، از فعالیت حدود ۳۰ طلبه و استاد این مدرسه علمیه در قرارگاه جهادی شهید سلیمانی این شهرستان خبر داد.

وی با بیان این که قرارگاه جهادی شهید سلیمانی قائمشهر با هدف مقابله با ویروس کرونا و همچنین خدمات رسانی به مردم و بیماران از سوی سپاه شهرستان راه اندازی شده است، افزود: از ابتدای آغاز به کار این قرارگاه جهادی تاکنون خدمات ارزشمندی با هدف مقابله با ویروس کرونا صورت گرفته است.

استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: طلاب و اساتید داوطلب حاضر در این قرارگاه در سه بخش ضدعفونی امکان عمومی و بیمارستانی، توزیع مواد غذایی و فعالیت در کارگاه تولید ماسک فعالیت دارند.

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که کارگاه تولید ماسک قائمشهر در سه شیفت کاری مشغول فعالیت است، تصریح کرد: در این کارگاه تولیدی دو شیفت خواهران جهادی و طلبه و همچنین یک شیفت طلاب برادر در حال تولید ماسک برای بیمارستان و عموم مردم هستند.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که این کارگاه تولیدی روزانه ۱۵۰۰ عدد ماسک تولید می کند، بیان داشت: این ماسک های تولیدی هم در میان مردم و هم سطح بیمارستان ها توزیع می شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که امروز همه باید برای مقابله با این بیماری به میدان بیایند، خاطرنشان کرد: تنها با عزم ملی و مدیریت جهادی می توانیم از شرایط به وجود آمده عبور کنیم.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که طلاب و روحانیان همواره در کنار مردم بوده اند و امروز نیز همان گونه است، بیان داشت: در شرایط فعلی نیز جامعه حوزوی تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا در کنار مردم خواهد ماند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha