شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نیازی

حوزه/ گروه جهادی یاران زندگی در مراغه با حضور طلاب و بسیجیان و کمک مالی و معنوی امام جمعه شهرستان به مبارزه با کرونا رفتند.

حجت الاسلام نیازی، مسئول گروه جهادی یاران زندگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز، گفت: گروه جهادی یاران زندگی مراغه، تحت حمایت مالی و معنوی حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، امام جمعه مراغه و با پشتیبانی اداری و علمی و اجرایی دکتر عزیزی، خانم دکتر صلواتی، دکتر مشتری، مهندس صادقی زاده و مهندس غلامی فعالیت می کند.

وی ادامه داد: این گروه جهادی با حضور داوطلبانه جمعی از روحانیون، طلاب و هیأتی ها و بسیجیان تشکیل شده و در ۵ تیم مجزا و مجهز به لباس مخصوص و امکانات لازم برای سم پاشی و ضدعفونی و با بیش از ۲۰۰ عضو داوطلب با شیفت بندی روزانه، ۱۲ مسیر پر رفت و آمد شهرستان مراغه را ضدعفونی و سم پاشی می کنند.

حجت الاسلام نیازی افزود: این گروه جهادی تا روزی که کرونا نابود نشده است به نیت شهدای نظام سلامت مشغول عملیات ضدعفونی خواهد بود.

وی بیان کرد: وظیفه ذاتی خود می‌دانیم که چون سر سفره انقلاب بزرگ شدیم، مدیون انقلاب هستیم و خود را ادامه‌دهنده راه شهدا می دانیم و زمانی که بحرانی یا نیازی اتفاق بیفتد به طور حتم فعالیت جهادی خود را خواهیم داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علیرضا IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    0 0
    ممنون زحماتتون هستیم