جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیام تسلیت آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه در پیامی خطاب به حجت الاسلام امیرزاده مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه استان قم از خدمات آنان در خدمت رسانی به بیمران کرونایی تقدیر کرد.

با خبرنگار خبرگزاری حوزه،  آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه در پیامی خطاب به حجت الاسلام امیرزاده مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه استان قم از خدمات آنان در خدمت رسانی به بیماران کرونایی تقدیر کرد.

متن پیام به این شرح است:

جناب مستطاب آقای امیر زاده دامت توفیقاته
سلام علیکم و رحمه الله.  
از دل و جان و از صمیم قلب سپاس گزار و دعاگوی شما و یکایک‌عزیزان هستم و امیدوارم با هماهنگی کامل شاهد فصلی نو و درخشان در خدمت خالصانه روحانیت و طلاب و بسیجیان به مردم شریف باشیم.
شکر الله مساعیکم.
به همه دوستان و عزیزان ابلاغ سلام و سپاس نمایید.
ستاد حوادث حوزه درخدمت شما خواهد بود.
حفظکم الله و رعاکم و جعلکم فی درعه الحصینه بفضله و منه.
علی رضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه

حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده نیز در گفتگو  با خبرگزاری حوزه ضمن تقدیر از توجه آیت الله اعرافی به تلاش طلاب و روحانیون در مبارزه با ویروس کرونا و خدمت رسانی به بیماران کرونایی  به گزارشی از فعالیت های بسیج طلاب و روحانیون سپاه استان قم، اظهار داشت: در این عمل خداپسندانه و جهادی حدود ۲۵ تن از طلاب و روحانیون حضور داشتند و ان شاءالله این قبیل اقدامات در راستای پیشگیری از شیوع ویروس نحس کرونا در قم تداوم خواهد داشت.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه استان قم همچنین گفت: علاوه بر این، از روز گذشته شروع به توزیع حدود ۳۰۰ بسته مواد غذایی ویژه افراد نیازمند کرده ایم که این ها عمدتاً در مناطق محروم و حاشیه ای شهر توزیع شده است.

وی بیان داشت: همچنین سبد کالایی خاصی را نیز ویژه خانواده های مستضعف در حال تدارک هستیم تا با حضور طلاب جهادی توزیع شود.

حجت الاسلام امیرزاده افزود: صبح امروز(سه شنبه) جلسه ای با حضور مسئولان گروه های جهادی طلاب داشتیم و ساماندهی جدیدی در این باره صورت گرفت به این معنا که این گروه ها تیم بندی شده و در هر تیم بین بیست تا سی نفر از طلاب و روحانیون حضور دارند که این ها در کوچه ها و محلات مشخص اقدام به ضدعفونی کردن محلات همچنین تحویل و توزیع بسته ها و اقلام بهداشتی می کنند.

وی همچنین با بیان این که در مجموع ۴۵۱ نفر از طلاب و روحانیون بسیجی در این طرح ها مشارکت دارند، گفت: به طور خاص و ابتکاری، طرحی برای بچه ها داریم و آن هم این که اسباب بازی هایی به شکل هدفمند و بر اساس نگاه دینی به بچه های کمتر از هفت سال خانواده های مستضعف و نیازمند اهدا می شود تا در این روزهایی که بچه ها در خانه هستند، باعث شادی و نشاط آن ها شود.

مسئول کمیته توزیع و پشتیبانی ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه با اشاره به این که تاکنون بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ خانوار قمی به همت طلاب جهادی سرکشی شده و وضعیت آن ها از حیث نیاز به مراقبت های بهداشتی و یا حضور پزشک در منزل مورد بررسی قرار گرفته است، ابراز داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در قم در مجموع تاکنون حدود ۲۰۰ تن از طلاب و مبلغین ما در بیمارستان های استان جهت عیادت از بیماران و انجام خدمات مختلف حضور پیدا کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha