پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
طلاب نجف‌آبادی در مبارزه با ویروس منحوس

حوزه/ طلاب و روحانیون نجف‌آباد در اقدامی جهادی تمام توان خود را برای مقابله با ویروس منحوس کرونا و حفظ سلامت مردم به کار بسته اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از نجف‌آباد، طلاب حوزه علمیه الحجه(عج) شهرستان نجف‌آباد با شیوع ویروس کرونا عزم خود را برای مبارزه با کووید 19 جزم کردند و قدم در میدان مبارزه گذاشتند.

این روزها تمامی مردم مسئولیت پذیر سراسر ایران در حال کمک به شبکه بهداشت و درمان کشور است تا بتوانند قدمی در ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا بردارند.
طلاب بسیجی و همیشه در صحنه مدرسه علمیه الحجه(عج) نجف‌آباد نیز در همین راستا از ظرفیت خود برای مقابله با این ویروس در سطح شهرستان استفاده می‌کنند و جان برکف در خط مقدم میدان مقابله با کووید 19 ایستاده اند.

روحانیون نجف‌آبادی با ضد عفونی بیمارستان شهید محمد منتظری نجف‌آباد، ادارات، فروشگاه‌ها و بانک‌های سطح شهرستان، فعالیت های خود را آغاز کرده و در ادامه با هماهنگی های صورت گرفته با ستاد بحران بنا شد که قرار گاه طلاب بسیجی مدرسه علمیه الحجه (عج) نجف‌آباد نسبت به ضد عفونی نمودن مجموعه های تحت پوشش بهزیستی شهرستان اقدام کند، بر همین اساس بحث ضد عفونی سه کمپ ترک اعتیاد در نجف‌آباد و روستاهای اطراف و مرکز توانبخشی شهید صدوقی شهرستان پیگیری و اقدام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha