پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
علی آرمین

حوزه/ به همت نویسنده و رمان نویس حوزوی، کارگاه مجازی "همداستان" شامل برگزاری یک دوره آموزش مجازی اصول داستان نویسی در ده جلسه برگزار می گردد.

حجت الاسلام علی آرمین، مدرس این کارگاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهار داشت: برخی از دوستان علاقه بسیاری به دنبال کردن داستان‌نویسی دارند و گاهی نیز مطالبی می‌نویسند و در عین حال از برخی نویسندگان هم نظرخواهی می‌کنند، اما با این حال احساس می‌شود هنوز با اصول این فن آشنا نیستند و لذا برگزاری این دوره که توسط باشگاه فکر پروری و خلاقیت برگزار می شود، بستر مناسبی برای آشنایی با اصول داستان نویسی است.

وی افزود: این کارگاه، یک دوره آموزش مجازی اصول داستان نویسی است که در ده جلسه برگزار می شود که هر جلسه شامل بخش اول کلیپ آموزشی به مدت ۲۰ دقیقه،  بخش دوم ارائه تمرین هایی از طرف مدرس برای تثبیت محتوای آموزشی است که خود این قسمت شامل خواندن داستان، نوشتن و پرسش و پاسخ پیرامون موضوع کلیپ آموزشی است.

وی بیان داشت: همچنین جهت ارتقای سطح کیفی دوره، از نویسنده و منتقد محترم خانم خان بابایی نیز دعوت به همکاری شده تا فراگیران بتوانند بهره‌ی بیشتری ببرند.  

حجت الاسلام آرمین در ادامه با اشاره به این که کارگاه مجازی همداستان۱ دوره‌ای برای آشنایی با اصول داستان‌نویسی است که دور اول آن تمام شده و ثبت نام جدید این دوره شروع شده است، گفت: همداستان۲، دوره‌ای است که شرکت کنندگان در آن با اصول داستان‌نویسی آشنا هستند و قرار است در آن داستان‌های کوتاهی بنویسند و سعی می‌شود که در مجموعه‌ای داستانی با محوریت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی منتشر شود و البته  زمان ثبت نام این دوره هنوز باقی است.

لازم به ذکر است که از حجت الاسلام علی آرمین، مدرس این دوره تاکنون رمان های" به نام یونس"(نامزد قلم زرین و انتخاب شده به عنوان کتاب ماه و چاپ چهارم)،  "پرواز با پاراموتور را دوست دارم"، "کمیک استریپ های شهاب" و نیز کتاب کودک «کی خانم نارنجی را ناراحت کرده» منتشر شده است.

علاقه مندان جهت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۹۱۰۶۷۳۰۶۳۱ یا با آیدی https://ble.im/mjamarani https://eitaa.com/aliarmin۱۳۶۱ مرتبط شوند.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha