پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ظهیری

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران یکی از ویژگی های بارز معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران را انقلابی بودن ایشان عنوان کرد و افزود: خانم داوودی نیروی متعهد و وفادار به نظام و انقلاب بودند.

به گزارش خبرگزاری حوزه خانم معصومه ظهیری در گفت و گویی بیان کرد: خواهر مومنه و مجاهده خانم داوودی معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران که در طول سالیان متمادی در حوزه های علمیه خواهران استاد و دارای مسئولیت و مدیریت بودند، میهمان سفره حضرت زهرا(سلام الله علیها) شدند.

وی با بیان اینکه ایشان از طلاب مدرسه علمیه خواهران مسجد سلیمان در زمان مدیریت حاج آقای ربانی بود، افزود: در زمان تحصیل خانم داوودی در این مدرسه اساتید خوبی مشغول به تدریس بودند که این امر موجب پرورش طلاب با سطح علمی بالا شده بود.

وی، خانم داوودی را جز طلاب مستعد مدرسه علمیه خواهران مسجد سلیمان دانست و تصریح کرد: ایشان در این مدرسه علاوه بر تحصیل، به تدریس نیز مشغول بودند، همچنین سمت معاونت در این مدرسه را نیز بر عهده داشتند.

تدریس در حوزه علمیه خواهران قم

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران بیان کرد: ایشان پس از ازدواج با حجت الاسلام والمسلمین هاشم پور و حضور در قم به تدریس در حوزه علمیه خواهران قم پرداختند.

وی گفت: با تاسیس مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران ایشان به عنوان نیروی آموزش در معاونت آموزش جذب شدند و در تمام مدت با عنوان مدیر کل و دست راست معاونت آموزش فعالیت می کردند و بعد از مدتی خود به عنوان معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران منصوب شدند.

وی اظهار داشت: خانم داوودی مادری مهربان و همسری دلسوز در زندگی خانوادگی و در محیط کار نیز بسیار سخت کوش بودند.

خانم ظهیری ادامه داد: ایشان در گرداندن و مدیریت داخلی منزل و همچنین تربیت فرزندان و همراهی با همسر زبانزد بودند.

حسن خلق و شوخ طبعی از صفات بارز معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران بود

وی بیان کرد: بنده طی دو سال همکاری با خانم داوودی معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران، سفرهای بسیاری با یکدیگر داشتیم که حسن خلق و شوخ طبعی ایشان موجب هموار شدن سختی های سفر برای ما می شد.

وی یکی از ویژگی های بارز ایشان را انقلابی بودنشان عنوان کرد و افزود: خانم داوودی نیروی متعهد و وفادار به نظام و انقلاب بودند.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران اضافه کرد: ایشان همیشه امیدوار به ساختن جامعه و تربیت نسلی که جامعه را بسازند و مثمرثمر واقع شوند، بودند.

خانم ظهیری بیان کرد: خانم داوودی چهره ای امیدوار به آینده بود، برای رفع موانع در امور تلاش بسیاری می کرد و اهل ایده، برنامه ریزی و نظم بود.

وی ایشان را همکاری متدین، دلسوز، منظم و جدی دانست و افزود: این مصیبت بزرگ را به جامعه حوزویان، اساتید، خانواده بزرگ حوزه های علمیه و همه بانوان تسلیت عرض می کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha