چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
فعالیت‌های تبلیغات اسلامی شهرستان لالی در مبارزه با کرونا

حوزه/ حجت‌الاسلام زرگانی گفت: هم‌اکنون بیش از ۱۷ روز است که کار ضدعفونی سطح شهر و روستاها توسط گروه‌های جهادی ادامه دارد.

حجت‌الاسلام مجید زرگانی، مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان لالی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به مجموعه اقدامات انجام شده در زمینه مقابله با کرونا در شهرستان لالی، اظهارداشت: در بدو ورود ویروس کرونا به استان خوزستان، جلسه‌ای با حضور روحانیت شهرستان برگزار که در آن نمایندگان هیئات مذهبی و مساجد شهر حضور داشتند و نتیجه آن جلسه هماهنگی برای اقدام مشترک در بخش‌های مختلف بود.

وی افزود: پس از اعلام آمادگی تبلیغات اسلامی به شبکه بهداشت و درخواست آن‌ها مبنی بر ضدعفونی اماکن تجمعی و خیابان‌ها، کار پاک‌سازی و ضدعفونی خانه به خانه آغاز شد.

حجت‌الاسلام زرگانی گفت: با تقسیم‌بندی‌های صورت گرفته، هر گروهی را مختص یک بخش از شهر قراردادیم، به‌طوری‌که هم‌اکنون بانک‌ها، آرایشگاه‌ها، مراکز ترک اعتیاد، پارک و سایر اماکن تجمعی به‌صورت شبانه، ضدعفونی می‌شوند.

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان لالی، با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از ۱۷ روز است که کار ضدعفونی سطح شهر ادامه دارد، افزود: علاوه بر شهرها، روستاهای شهرستان نیز به‌صورت روزانه ضدعفونی می‌شوند، یعنی طلاب جهادی روزها در روستاها مشغول به کار بوده و شب در شهرستان کار ضدعفونی مناطق را انجام می‌دهند.

وی در پایان با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در راستای مبارزه با کرونا، گفت: بحمدالله در این مدت اقدامات جهادی خوبی نظیر راه‌اندازی کارگاه دوخت ماسک بهداشتی توسط خواهران، راه‌اندازی پویش‌های مختلف معنوی از جمله «قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه»، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی مجازی و دعوت مردم به برگزاری روضه‌های خانگی با حضور جمع کوچک خانواده، صورت گرفته که هم چنان نیز در حال برگزاری دیگر برنامه‌های فرهنگی برای نگاه‌داشتن مردم در منازل هستیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha