جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدکاظم مصباح موسوی

حوزه/ حجت الاسلام مصباح موسوی ضمن اظهار نگرانی از فقدان امکانات پزشکی بر اثر تحریم‌های ظالمانه گفت: تحریم ها نه دولت، بلکه ملت مظلوم ما را تنبیه و تهدید می‌کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدکاظم مصباح موسوی مسئول مرکز امام علی (ع) کانادا در پیام نوروزی خود خطاب به همه هموطنان ایرانی اعم از مسلمان، یهودی، مسیحی، زرتشتی، بهایی، خداپرست یا بی خدا در خارج از کشور ضمن تبریک سال نو نکاتی را در مورد شیوع بیماری کرونا در جهان یادآور شد که در زیر می آید:

۱. بهار امسال با بحرانی ویرانگر در کشورمان شروع شده است.

۲. بنا به گفته معاونت وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ایران، در هر ساعت ۵۰ نفر در ایران به کرونا مبتلا می‌شوند و در هر ۱۰ دقیقه یک نفر از هموطنان جان خود را از دست می‌دهد.

۳. بر اثر تحریم و نبود امکانات پزشکی، جان میلیونها نفر از هموطنان مظلوم ما در خطر است.

۴. بیایید اختلافات دینی، سیاسی، اجتماعی و غیره را کنار بگذاریم و به عنوان یک ایرانی دست به دست هم بدهیم و گامی برای اصلاح وضعیت موجود برداریم.

۵. با نمایندگان پارلمان ایرانی و غیر ایرانی منطقه تماس بگیریم و شرایط بحرانی هموطنانمان در ایران را مطرح نموده و تقاضای کمک و همکاری نماییم.

۶. با دفتر صلیب سرخ در کشور محل اقامتمان تماس بگیریم و نگرانی خود را از فقدان امکانات پزشکی بر اثر تحریم‌های ظالمانه را عنوان کنیم و بگوییم که تحریم ها نه دولت، بلکه ملت مظلوم ما را تنبیه و تهدید می‌کند. حتی تیمهای پزشکی ما هم امکانات کافی برای مقابله با کرونا در اختیار ندارند.

شماره تماس در کانادا

 1 800 418- 1111

ایمیل: wecare@redcross.ca

۷. جمع آوری کمک‌های مالی جهت خرید امکانات پزشکی و همچنین امدادهای مالی به خانواده های بی بضاعت که بر اثر کرونا صدمات بیشتری را متحمل شده اند.

۸. مسجد امام علی (ع) تورنتو پذیرای کمک‌های شما از طریق e-transfer به آدرس ایمیل ذیل خواهد بود:

info@ImamAli.ca

لطفا یادآور شوید که جهت corona می‌باشد.

۹ . گزارش وجوه جمع آوری شده کمافی السابق در کانال تلگرام و وبسایت مسجد به اطلاع هموطنان گرامی خواهد رسید.

لطفا این پیام بشر دوستانه را  به همه گروه‌ها و سایت ها بفرستید ، و در فیسبوک‌ و ایستاگرام خود بگذارید.

پیشاپیش از احساس مسولیت شما سپاسگزاریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha