جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
IMG_20200314_130148_083.jpg

حوزه/ معاون تهذیب حوزه  علمیه مازندران با بیان این که حضور پررنگ طلاب جهادی در این روزها جلوه دیگری از مسئولیت پذیری و تکلیف مداری روحانیت را به تصویر کشیده است، گفت: علیرغم این که دشمنان تلاش کردند روحانیت را عافیت طلب معرفی کنند، طلاب و روحانیان با همه توان خود در عرصه خدمت به مردم و کادر درمانی و بهداشتی وارد شدند.

حجت الاسلام جعفر طبرسی، معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، به حضور گسترده گروه های جهادی و طلاب برای خدمات رسانی به مردم و همچنین مقابله با ویروس کرونا در استان اشاره کرد و آن را صحنه ای از همدلی و همبستگی آحاد جامعه به ویژه حوزویان در ریشه کن کردن این بلای خطرناک عنوان کرد.

وی با بیان این که جامعه حوزوی کشور از نخستین روز شیوع بیماری کرونا در سطح کشور همراهی و همکاری خود را با سیستم درمانی و بهداشتی کشور آغاز کردند، افزود: طلاب و روحانیان جهادی در طول هفته های اخیر خدمات ارزشمندی به عموم مردم به ویژه سیستم درمانی کشور ارائه کردند.

حجت الاسلام طبرسی با اشاره به این که حوزویان در همه عرصه ها و صحنه های چهل سال اخیر خوش درخشیدند، گفت: امروز طلاب و روحانیان در کنار سایر اقشار جامعه در حال خدمات رسانی به عموم مردم هستند.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با بیان این که روحانیت در طول تاریخ همواره در کنار مردم بوده و این مسأله یکی از مهم ترین عوامل پیوند مردم و روحانیت است، خاطرنشان کرد: علیرغم این که دشمن در طول چهل سال اخیر همواره تلاش کرده میان مردم و روحانیت فاصله بیندازد، اما وحدت و همبستگی مردم و روحانیت بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.

وی با اشاره به این که در جریان بیماری منحوس کرونا نیز روحانیت با تمام افتخار در مسیر خدمت رسانی به مردم و کشور گام بر می دارد، بیان داشت: علیرغم همه کمبودهایی که در این مسیر وجود دارد، روحانیت و طلاب جوان هیچ گاه ناامید نشده و با قوت به وظیفه خود در این شرایط مشغول است.

حجت الاسلام طبرسی با بیان این که دشمن در طول یک ماه اخیر هر چه در توان داشت برای تضعیف نظام، انقلاب و همچنین روحانیت به کار گرفت، افزود: جامعه حوزوی کشور در سراسر مناطق این مملکت با بسیج امکانات مردمی به خدمت رسانی به مردم و همچنین کادر درمانی پرداخته است.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که روحانیت همواره در صحنه ها و عرصه های مختلف عمل به وظیفه کرده است، بیان داشت: روحانیت در کنار دفاع از دین و ارزش های الهی همواره دغدغه کمک و همراهی با مردم را داشته و این مسأله را در حوادث مختلف نظیر سیل و زلزله به اثبات رسانده است.

وی با بیان این که در طول هفته های اخیر گروه های جهادی طلاب با بهره گیری از همه امکانات خود در سطح شهر و مراکز درمانی به خدمات رسانی مشغول هستند، خاطرنشان کرد: در این شرایط به وجود آمده با همدلی و همبستگی می توانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنی بدخواهان و جبهه نفاق علیه ملت ایران و نظام اسلامی در هر شرایطی وجود خواهد داشت، بیان داشت: در این وضعیت خاصی که امروز کشورمان در آن قرار دارد، اما کشورهای مدعی حقوق بشر حتی از حداقل های ممکن برای کشورمان دریغ کرده اند.

معاون تهذیب حوزه  علمیه مازندران با بیان این که حضور پررنگ طلاب و روحانیان در سطح شهرها جلوه دیگری از مسئولیت پذیری و تکلیف مداری روحانیت را به تصویر کشیده است، افزود: علیرغم این که دشمنان تلاش کردند جامعه روحانیت را عافیت طلب معرفی کنند، اما طلاب و روحانیان با همه توان خود در عرصه خدمت به مردم و کادر درمانی و بهداشتی وارد شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha