چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام صالحی

حوزه/ مراسم یادبود معاون فرهنگی سیاسی فقید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار و به صورت زنده از طریق شبکه‌های مجازی پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، مراسم یادبود مرحوم حجت‌الاسلام محمدمهدی صالحی معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، سه‌شنبه ۵ فروردین ماه ۱۳۹۹ از ساعت ۱۷ برگزار و به صورت زنده از شبکه‌های آپارات و اینستاگرام پخش خواهد شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط حمید شاکرنژاد آغاز می‌شود و سخنران این مراسم هم حجت الاسلام علیرضا پناهیان خواهد بود. سعید حدادیان هم در این مراسم به ذکر مصیبت خواهد پرداخت.

این مراسم به دلیل شیوع کرونا و توصیه‌های بهداشتی صورت گرفته در فضای مجازی منتشر خواهد شد و عموم مردم به ویژه جامعه دانشگاهی کشور می‎توانند این برنامه مجازی زنده را در صفحه‌های @rostaminahad و @bashgah_uni @panahian_ir در اینستاگرام پی‌گیری و مشاهده کنند.

بر پایه این گزارش، حجت الاسلام صالحی طی سفری که برای برنامه‌های ازدواج دانشجویی به مشهد مقدس داشت، پنجشنبه شب در تاریخ ۲۲ اسفندماه در مسیر دچار سانحه رانندگی شد و در بیمارستان شهدای تجریش تهران در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بود که امروز درگذشت.

وی در آبان ماه سال ۹۷ طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، به‌عنوان معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها منصوب شده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha