سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
جعفری

حوزه/ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از انجام ۶۵ عملیات جمع‌آوری آب از منازل مردم در بارندگی اخیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، عباس جعفری در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرداری قم که مباجث آبگرفتگی‌های اخیر و بررسی حادثه نشست زمین در میدان کشاورز نیز بررسی شد، با اشاره به اقدامات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در بارندگی شدید اخیر، اظهار کرد: امکانات و تجهیزات آتش‌نشانی با هزینه مردم تهیه شده و در مواقع مختلف برای خدمت به مردم استفاده می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تاکید بر اینکه بخشی از تجهیزات آتش‌نشانی مربوط به جمع‌آوری آب و امدادرسانی در زمان آبگرفتگی است که در بارش اخیر هم مورد استفاده قرار گرفت، تصریح کرد: مجموعا ۶۵ مورد عملیات منجر به جمع‌آوری آب در بارش اخیر توسط نیروهای سازمان آتش‌نشانی انجام شد.

جعفری با اذعان به اینکه اکثر درخواست‌های مردمی در سامانه ۱۳۷ در خصوص آبگرفتگی منازل، آب‌افتادگی داخل منزل نبوده و مربوط به حیاط، پارکینگ یا معابر مجاور است، خاطرنشان کرد: برخی درخواست‌ها نیز آب‌افتادگی به حدی بوده که اصلا قابل برداشت نبوده و حجم آب سطحی بوده که آسیبی به وسایل منازل نرسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha