جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نعمت اللهی

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: امروز رسالت طلاب و روحانیون این است که در عرصه پاسخگویی به شبهات به صورت جدی وارد میدان شوند و اجازه ندهند مطالب کذب فضای مجازی در افکار مردم ریشه بدواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی نعمت الهی، صبح امروز در جلسه شورای نهادهای حوزوی قزوین گفت: دشمنان در فضای مجازی بی پروا در همه زمینه ها در حال انتشار مطالب کذبِ و شبهات بی پایه و اساس هستند.

وی خاطرنشان کرد: امروز رسالت طلاب و روحانیون این است که در عرصه پاسخگویی به شبهات به صورت جدی وارد میدان شوند و اجازه ندهند مطالب کذب فضای مجازی در افکار مردم ریشه زند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به هجمه های صورت گرفته به شهر مقدس قم، بیان کرد: قم از آغاز اسلام مورد توجه ائمه اطهار(ع) بوده و در رابطه با این شهر ویژگی های برجسته ای در روایات بیان شده و نباید اجازه دهیم این شهر را با نشر مطالب بی اساس مورد هجمه قرار دهند.

حجت الاسلام نعمت الهی بیان کرد: امیدواریم به برکت وجود حضرت فاطمه معصومه(س) این ویروس منحوس از کل ایران اسلامی ریشه کن شود و مردم به زندگی عادی خود بازگردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha