شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ نشست شورای معاونین و ستاد بحران و حوادث غیر مترقبه حوزه‌های علمیه

حوزه/ دستیار ویژه مدیر حوزه های علمیه در مبارزه با کرونا، بر حفظ آمادگی جهادی طلاب و روحانیون تأکید و آن را در شرایط فعلی لازم و ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین  حبیب الله غفوری در نشست شورای معاونین و ستاد بحران حوزه که در  ساختمان مرکز مدیریت های علمیه در قم برگزار شد گفت: لازم است از زحمات بسیار خوب و بزرگ همه جهادگران عرصه سلامت تقدیر کرد و در همین رابطه لازم است که فعالیت این جهادگران تدوین و ثبت و ضبط گردد.

قائم مقام حوزه های علمیه افزود: امروز نیازمند این هستیم که حوزه در همه موارد و حتی در حوادث آمادگی لازم برای انجام فعالیت های جهادی را داشته باشد. توجه به این مسئله در این شرایط بسیار جدی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری، مدیر عامل خبرگزاری حوزه نیز  در سخنانی گفت: امروز یکی از موضوعات جدی در بحث کرونا، شبهه پراکنی در فضای مجازی، کم توجهی به مسئله رسانه از سوی ستاد و پیوست رسانه در حوادثی چون ویروس کرونا است.

وی بیان داشت: اگر فعالیت ها با پیوست رسانه ای همراه باشد و توجه ویژه ای شود، مطمئنا جلوی بسیاری از اتفاقات گرفته خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری بر توجه به عرصه بین الملل برای نشر درست اخبار کرونا تأکید کرد و گفت: اتفاق خوبی که در خبرگزاری حوزه به وقوع پیوسته نشر بیش از ۳۰۰ خبر در عرصه بین الملل است.

مدیر عامل خبرگزاری حوزه گفت: اما با این حال در عرصه بین الملل دچار محدودیت هایی هستیم و برای نقش آفرینی باید محدویت ها از بین برود و به تقویت عقلانی فعالیت های حوزه و  در خارج از مرزها بپردازیم.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی، معاون تبلیغ وامور فرهنگی حوزه نیز گفت: از جمله فعالیت هایی که در این عرصه صورت گرفته، فعال کردن مبلغان در بحث تجیهز اموات و انجام فعالیت های تبلیغی در فضای مجازی است.

وی افزود: به هر حال اوضاع بسیار پیچیده است و باید در شرایط فعلی با هوشیاری و تیز بینی کار کرد.

در ادامه حجت الاسلام امیرزاده، مسئول کمیته توزیع،حجت الاسلام جلیلی، مسئول کمیته تدفین،حجت الاسلام حسن علی خوینی، از مسئولین کمیته پیشگیری، حجت الاسلام والمسلمین محسنی  مسئول کمیته اقتصادی سیاسی، حجت الاسلام شفیعی مسئول کمیته اعزام، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا برته دبیر کمیته رسانه ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه گزارشی از فعالیت ها ارائه دادند.

۳۱۳/۴۰    

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha