پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ نشست شورای معاونین و ستاد بحران و حوادث غیر مترقبه حوزه‌های علمیه

حوزه/ امروز اکثر توجه مدیران و مسئولان معطوف به دفن و اموات و ... شده و از ابعاد سیاسی اجتماعی و امنیتی ویروس کرونا غفلت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین امینی در نشست شورای معاونین و ستاد بحران حوزه که درساختمان مرکز مدیریت های علمیه در قم برگزار شد گفت: در جلسه اقتصاد مقاومتی ابعاد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی موضوع کرونا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت، چرا که معتقدیم این مسئله بسیار جدی است و اگر به این مسئله توجه جدی نشود، قطعا تبدیل به تهدید جدی برای کشور خواهد شد.

عضو مرکز راهبری اقتصاد مقاومت ادامه داد: در همین رابطه جلسات بسیار خوبی با مسئولین بخش های مختلف امنیتی سیاسی برگزار شد و امید است در آینده نزدیک شاهد تحولات در موضوع ابعاد اقتصادی سیاسی اجتماعی و امنیتی کرونا باشیم.

وی گفت: امروز اکثر توجه مدیران و مسئولان معطوف به دفن  اموات و ... شده و از ابعاد سیاسی اجتماعی و امنیتی ویروس غفلت شده است.

حجت الاسلام والمسلمین امینی اظهار داشت: بحث شکاف اجتماعی که بین روحانیت و مردم صورت گرفته بود در حال حاضر از طریق جهاد سلامت و ابتکار خانه طلاب برای همکاری با مسئولان وزارت امورخارجه به نوعی جبران شده است.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha