جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عمومهدی

حوزه / فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با بیان اینکه پاسدار انقلاب اسلامی در هر شرایطی خود را فدایی اسلام، انقلاب و مردم می داند، اقدامات جهادی بسیجیان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، سرهنگ مرتضی عمومهدی در جمع خبرنگاران، با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: امید است با توجه به اتفاقات اخیر و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بر مشکلات پیش آمده غلبه کرده و از این بیماری عبور کنیم.

وی با بیان اینکه پاسدار در هر شرایطی خود را فدایی اسلام، نظام، انقلاب و مردم می داند، افزود: پاسدار در هر شرایطی سعی می کند برای نظام و انقلاب اسلامی قدم بردارد و در راستای اهداف انقلاب با تمام وجود به مردم خدمت کند، البته این خدمت به جغرافیای خاصی محدود نمی شود.

فرمانده سپاه کاشان ضمن اشاره به دفاع پاسداران انقلاب اسلامی از مظلومان و ایستادگی در برابر ظالمان، ابراز داشت: با شیوع ویروس کرونا در کشور سپاه پاسداران و سازمان بسیج مستضعفین برای کمک به دولت اعلام آمادگی کردند و از آنجا که مبارزه با ویروس کرونا امری تخصصی است، تمامی اقدامات با هماهنگی وزارت بهداشت انجام شد.

وی با بیان اینکه اقدامات ناحیه مقاومت بسیج کاشان در بیش از یک ماه اخیر با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان بوده است، گفت: ناحیه مقامت بسیج کاشان با دریافت مشاوره از یکی از معاونت های دانشگاه علوم پزشکی کاشان سعی کرد اقدامات خود را به بهترین نحو انجام دهد.

عمومهدی با اشاره به اجرایی شدن طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا، تصریح کرد: پایگاه های محلات شهرستان کاشان در کنار پایگاه های سلامت این منطقه در موضوع غربالگری و شناسایی افراد مشکوک به ویروس کرونا ورود پیدا کرد و نتایج بسیار خوبی نیز داشت به نحوی که شاهد کاهش قابل توجه افراد بستری شده در بیمارستان هستیم.

وی با اشاره به بکارگیری سامانه های مرتبط با موضوع غربالگری، تأکید کرد: راه اندازی بیمارستان صحرایی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی یکی دیگر از اقدامات بسیج بود که با ظرفیت 32 تختخواب و بخش های آزمایشگاه، رادیولوژی، اتاق عمل و غیره به بهره برداری رسید.

فرمانده سپاه کاشان با اشاره به برعهده گرفتن بخش مراقبت از بیماران تنفسی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، اظهار کرد: 40 پرستار، پزشک، بهورز و بهیار در این مجموعه مشغول به کار شدند، به نحوی که بخشی از این افراد برای کمک به مجموعه بهداشت و درمان به بیمارستان شهید بهشتی مامور شدند.

وی از راه اندازی پایگاه های ایست و کنترل بهداشتی خبر داد و گفت: برپایی ایستگاه های سلامت در مبادی ورودی شهر و روستای شهرستان کاشان از دیگر اقدامات ناحیه مقاومت بسیج کاشان است.

عمومهدی با اشاره به راه اندازی کارگاه تولید ماسک، افزود: لباس های بهداشتی مورد نیاز بیمارستان شهید بهشتی کاشان نیز توسط بسیج خواهران در این کارگاه ها تولید و در اختیار آنان قرار داده شد و در این راستا نیز آگاه سازی های لازم از طریق فضای مجازی صورت پذیرفت.

وی از تامین نیروی تخصصی مورد نیاز در بیمارستان های منطقه کاشان خبر داد و ابراز داشت: این مهم توسط جامعه بسیج پزشکان شهرستان کاشان محقق شد، به نحوی که 150 نفر از افرادی که در حوزه های مختلف پزشکی تخصص داشتند، در قسمت های گوناگون به کارگیری شدند.

فرمانده سپاه کاشان ضمن اشاره به آموزش نیروهای داوطلب حضور در بخش درمان منطقه کاشان، گفت: ضدعفونی معابر و اماکن عمومی و خاص شهرستان کاشان نیز از دیگر اقدامات مجموعه سپاه است که مجموعه گروه نهم، پهپاد کاشان و سایر مجموعه ها پای کار آمدند و ضدعفونی نقاط مختلف به صورت تخصصی در دستور کار قرار گرفت.

وی در پایان اظهار کرد: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته توسط عوامل بسیج اشرافیت اطلاعاتی روی بازار و مسائل مربوط به ویروس کرونا بود که و با همکاری دادستانی و اداره صمت با متخلفان برخوردهای لازم صورت پذیرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha