شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فعالیت جهادی طلاب مدرسه ریحانه النبی تهران

حوزه/ معاون آموزش مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) تهران با اشاره به حضور بانوان طلبه در خط مقدم مبارزه با کرونا، گفت: برخی طلاب در محیط حوزه و منازل خود اقدام به دوخت ماسک و تهیه محلول ضدعفونی کردند که بعد از بسته بندی همه این اقلام بین افراد بی بضاعت توزیع و پخش شد.

خانم زهرا نوش آبادی، معاون آموزش مدرسه علمیه ریحانة النبی(س) ولنجک، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، به تشریح فعالیت های جهادی بانوان طلبه در عرصه مبارزه با ویروس کرونا پرداخت و اظهار داشت: پیرو بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله با شیوع ویروس کرونا، گروه جهادی طلاب مدرسه علمیه ریحانة النبی(س) واقع در منطقه ولنجک شهر تهران، ستاد مردمی و قرارگاه مدافعان سلامت را بدین منظور راه اندازی کردند.

وی با اشاره به حضور بانوان طلبه در خط مقدم مبارزه با کرونا، گفت: با همکاری مدیریت و معاون فرهنگی مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) گروه های خدمت در مدرسه تشکیل شد، برخی طلاب در محیط حوزه و برخی دیگر در منازل خود اقدام به دوخت ماسک و تهیه محلول ضدعفونی کردند که بعد از بسته بندی همه این اقلام را بین افراد بی بضاعت و دیگر نقاط مختلف تهران توزیع و پخش کردند.

خانم نوش آبادی در پایان با بیان اینکه دوخت ماسک ها و تهیه محلول های ضدعفونی به صورت شبانه روزی ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۱۰۰۰ بطری محلول ضدعفونی تولید و توزیع شده است و این روند تا رسیدن شرایط جامعه به وضعیت عادی خود ادامه خواهد داشت. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha