جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله کریمی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران با صدور پیامی ارتحال آیت الله سیدجعفر کریمی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران با صدور پیامی ارتحال آیت الله سید جعفر کریمی، عضو جامعه مدرسین حوزه را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است؛ 

بسم الله الرحمن الرحیم

اذامات العالم ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء الی یوم القیامه

در گذشت فقیه مجاهد و عالم پارسا آیت‌الله حاج سید جعفر کریمی (رضوان الله تعالی علیه) موجب تألم وتاثر فراوان گردید.

آن فقیه ربانی و روشن ضمیر با اهتمامی درخور تحسین از ابتدای نهضت امام راحل به خیل مبارزان و مجاهدان این راه تابناک پیوست و با تداوم همراهی و حضور در میدان تجلی اراده‌های معنوی و انقلابی و نیز قبول مسئولیت‌های متعدد مانند ریاست دادگاه عالی انتظامی قضات، عضویت در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مجلس خبرگان رهبری و مسئول شورای استفتائات امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نقش پررنگ و برجسته‌ای در پیشبرد اهداف آرمانی انقلاب اسلامی ایفاء نمود.

اینجانب ضمن تسلیت فقدان اندوهبار این اسطوره اخلاق، اخلاص و پارسایی به محضر ولی عصر(عج) و رهبر عالیقدر انقلاب و حوزه‌های علمیه و نیز عموم مردم مؤمن و خداجوی استان مازندران و شهرستان دارالمؤمنین بابل و بالاخص خاندان مکرم و بستگان و ارادتمندان ایشان، علو درجات و رحمت واسعه الهی را برای آن عزیز سفر کرده و صبر و شکیبایی بازماندگان را از خداوند سبحان مسألت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha