پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیرعامل بنیاد احسان

حوزه/ پویش ملی احسان سلامت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با اهدای ۱۰ هزار بسته بهداشتی امروز از قم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مهندس محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره)،امروز در دیدار با آیت الله اعرافی به تشریح برخی فعالیت های این بنیاد پرداخت و گفت: این بنیاد از همان ابتدای شیوع کرونا در کشور خدمت رسانی به مردم را در دستور کار قرار داد و سامانه ۴۰۳۰ را برای پاسخگویی به سوالات کرونایی مردم و البته با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راه اندازی کرد.

وی افزود: این سامانه در روزهای ابتدایی شیوع کرونا در کشور یک میلیون تماس از مردم دریافت می کرد و پزشکان و پرستاران داوطلب و جهادی نیز پاسخگوی مردم بودند و هم اکنون نیز روزانه تا ۲۰۰ هزار تماس داریم و مردم را راهنمایی می کنیم.

مدیرعامل بنیاد احسان درخصوص کاروان های سلامت احسان بیان کرد: ما از همان روزهای اول شیوع کرونا این کاروان ها را، که مجهز به درمانگاه ها و دستگاه های تخصصی و پزشکی بودند به قم و گیلان ارسال کردیم و هم اکنون تعداد زیادی از بیماران کرونایی از طریق متخصصان و فوق تخصصان عفونی در تهران و در استانها معاینه می شوند و در صورت نیاز داروی تخصصی درمان کرونا برای آن ها تجویز می شود.

ترکمانه افزود: ۱۰ هزار بسته اقلام بهداشتی شامل ماسک، ژل و مایع ضدعفونی کننده در مناطق کم برخوردار و در معرض خطر قم توزیع خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد احسان گفت: همه این اقلام در کارخانجات وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تولید شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha