جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بسیج دانشجویی

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قم از فعالیت ۱۱ گروه جهادی بسیج دانشجویی در قم در راستای مقابله با کرونا خبر داد.

جواد صالحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در قم، ۱۱ گروه جهادی بسیج دانشجویی استان با بیش از ۱۵۰ بسیجی جهادگر در راستای مقابله با شیوع این ویروس نحس فعال بوده اند که از این تعداد دو گروه مربوط به خواهران بوده اند.

وی افزود: در حال حاضر ۲۰ کارگاه خیاطی به همت دانشجویان بسیجی و جهادی در سطح استان فعال است که روزانه به طور متوسط حدود ۲۰ هزار ماسک به همت این عزیزان تولید شده و در اختیار قرارگاه مردمی کریمه اهل بیت (ع) گذاشته می شود تا به این طریق به دست گروه های هدف و خانواده های نیازمند برسد.

وی گفت: گروه جهادی شهید زین الدین از گروه های فعال بسیج دانشجویی استان نیز در در راستای ضدعفونی کردن معابر و اماکن حضور فعالی داشته است، ضمن آن که علاوه بر این ها همچنین حدود ۵۰ نفر از دانشجویان بسیجی در سامانه ۴۰۳۰ به سوالات مردمی در خصوص کرونا پاسخ می دهند.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قم همچنین ابراز داشت: به لطف الهی دانشجویان بسیجی و جهادگر در کنار دیگر اقشار و امت حزب الله از جمله طلاب مشغول به فعالیت خدمت رسانی هستند تا ان شاءالله دست به دست هم داده و بر ویروس نحس کرونا به زودی غلبه پیدا کنیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha