شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فعالیت جهادی طلاب خواهر مدرسه علمیه خواهران حضرت خدیجه کبری(س)

حوزه/مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت خدیجه کبری(س) با بیان اینکه از ظرفیت طلاب خواهر بسیجی برای بسته‌بندی لوازم بهداشتی استفاده می‌شود، گفت: گروه‌ جهادی مدرسه علمیه خواهران حضرت خدیجه کبری(س) در حال ارائه خدمات بهداشتی و پزشکی هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم قهرمانی مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت خدیجه کبری(س) بیان کرد: از روزهای آغازین اعلام شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و درگیر شدن جامعه اسلامی به این بیماری، طلاب مدرسه علمیه خواهران حضرت خدیجه کبری(س) مانند سابق در زمینه نابودی بیماری کرونا نیز جهادگونه به صورت صددرصد حضور مفید داشته و در محورها و موضوع های مختلف همکاری لازم را داشته اند.

وی افزود: به منظور حفظ روحیه مردم و بالابردن سطح تاب آوری اجتماعی کمپینی برای ایجاد آرامش روحی و روانی مردم با عنوان پویش روان درمانی و معنادرمانی ایجاد که مورد استقبال واقع شده است.

مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت خدیجه کبری(س) با بیان اینکه برخی از طلاب در منزل با داشتن وسایل اولیه ماسک از جمله پارچه های نخی اقدام به تهیه ماسک کردند، گفت: تهیه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی، برپایی کارگاه‌های دوخت ماسک و لباس و دستکش، تهیه محتوای دینی و بهداشتی در قالب بروشور، همکاری و فعالیت طلاب با کارکنان بهداشتی و درمانی و غیره از اقدام های اساتید، کارکنان و طلاب مدرسه علمیه خواهران حضرت خدیجه کبری(س) است.

وی با اشاره به خانه تکانی آخر سال منزل مادر شهید مدافع حرم شهید سیدعلی نقوی به همت خواهران طلبه مدرسه علمیه حضرت خدیجه کبری(س) کرج، گفت: طلاب مدرسه علمیه حضرت خدیجه کبری(س) کرج به‌صورت خودجوش با رفتن به منازل شهدا و یاری رساندن در امور خانه‌تکانی عید، لبخند بر لبان مادران شهدا نشاندند.

وی افزود: طلاب این مدرسه با حضور در منزل مادر شهید "سیدعلی نقوی" به کمک مادری رفتند که اکنون رمقی در پاهایش نیست، مادری که در روزهای سخت، از جان پسرش برای این مرز و بوم گذشت، رفتند که نه فقط تابلوهای غبار گرفته را بشویند بلکه خانه دل مادری را بهاری کنند.

خانم قهرمانی در پایان خاطر نشان کرد: طلاب مدرسه علمیه خواهران حضرت خدیجه کبری(س) تا زمان نابودی کامل بیماری کرونا و نیاز جامعه به همکاری و همراهی آن ها، در این مسیر خواهند بود و طلاب با همبستگی و پویش صددرصدی خود با این بیماری مبارزه خواهند کرد.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha