جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
موسی صفی خانی

  حوزه / مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین از نهایی شدن تولید سرود مدافعان سلامت و پخش آن از رسانه ملی و شبکه استانی مرکز قزوین خبر داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام موسی صفی خانی در جلسه مبارزه با بیماری کرونا گفت:در این روزهای حساس مردم ایران با همدلی و وحدت  به خوبی در مقابل این ویروس به تعبیر مقام معظم رهبری منحوس ایستاده اند و آنچه که امروز بسیار با اهمیت است در خانه مانده  مردم است تا بتوانیم زنجیره این بیماری را قطع و ریشه کن نماییم.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین با اشاره به فعالیت ها جهادی طلاب حوزه علمیه خواهران و برادران در این عرصه بیان کرد: قرارگاه جهادی حضرت خدیجه (س) مرکز خدمات حوزه قزوین تولید روزانه 1000 ماسک بهداشتی را اولویت خود قرار داده و تا پایان ریشه کنی این ویروس همچنان در کنار مردم خواهیم بود.

وی ادامه داد: مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین سرودی با عنوان مدافعان سلامت تهیه و به زودی از شبکه استانی مرکز قزوین و رسانه ملی پخش خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    0 0
    کار حوزه و طلاب تولیدسرود ملی نیست؛ بعضی مواقع از این طرف دیوار می افتیم . نخود هر آشی شدن حوزه را از رسالت خود منحرف می کند. به جای سرود ملی ، مثلا دعای ملی و یا همیاری ملی و .... تولید کنند .