جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نرم افزار اندرویدی اقتصادنا

حوزه/ اولین نسخه از نرم‌افزار اندرویدی (اپ) «اقتصادنا» حاوی صوت دوره فشرده بانکداری اسلامی، نشست‌های پولی و بانکی «اقتصادنا» و کلاس تاریخ عقاید اقتصادی به همت هیئت اندیشه‌ورز اقتصاد و الگوی پیشرفت اسلامی تولید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، اولین نسخه از نرم‌افزار اندرویدی (اپ) «اقتصادنا» حاوی صوت دوره فشرده بانکداری اسلامی، نشست‌های پولی و بانکی «اقتصادنا» و کلاس تاریخ عقاید اقتصادی به همت هیئت اندیشه‌ورز اقتصاد و الگوی پیشرفت اسلامی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان تولید شد.

اقتصادنا حاوی صوت دوره فشرده بانکداری اسلامی است که توسط حجت‌الاسلام سیدعباس موسویان، استاد پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، برای دانش‌پژوهان اولین دوره پودمانی اقتصاد در قالب درس بانکداری اسلامی در دو نوبت اردیبهشت و تیر ماه ٩٨ ارائه و در سطح نسبتا بالایی از مباحث بانکی و چالش‌های فقهی آن برگزار شده است.

همچنین این نرم‌افزار دربردارنده صوت نشست‌های تخصصی «اقتصادنا» است که توانسته تا با رویکرد انتقادی به بانکداری موجود توسط متخصصان و صاحب‌نظران بانکداری اسلامی همچون دکتر بحرینی، دکتر توسلی، دکتر مروی، دکتر دولت‌آبادی، دکتر بخشی، دکتر روحانی و... با موضوعاتی نظیر فقه پول و بانک، ماهیت اعتباری یا حقیقی پول، جریان بهره، خلق پول و استثمار دلاری، مکانیسم خلق پول بانکی و جایگزین‌های آن، ماهیت بانک و نقد قانون بانکداری بدون ربا از منظر خلق پول پرداخته است.

علاوه بر این و جهت استفاده بیش‌تر مخاطبان، صوت کلاس‌های ارزشمند و ناب درس تاریخ عقاید اقتصادی که توسط استاد برجسته، آقای دکتر عادل پیغامی، استادیار دانشگاه امام صادق(ع)، برای دانش‌پژوهان دوره اول پودمانی اقتصاد، ارائه شده، نیز در این مجموعه گردآوری شده است.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha