چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری

حوزه/ مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه در پیامی درگذشت عالم پاکستانی، مرحوم حجت الاسلام و المسلمین قاضی سید غلام مرتضی را تسلیت گفت.

 به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه به مناسبت درگذشت عالم ربانی مرحوم حجت الاسلام و المسلمین قاضی سید غلام مرتضی از علمای پاکستان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
مرحوم حجت الاسلام و المسلمین آقای قاضی سید غلام مرتضی از عالمان و روحانیون مخلص و مبلغان راستین مکتب اسلام بعد از سال ها مجاهدت در عرصه تعلیم و تربیت، تبلیغ و ترویج مکتب آل محمد و خدمات رسانی به ایتام آل محمد دعوت حق را لبیگ گفت۔
این عالم بزرگوار در مدت حیات ارزشمند خود آثار ارزشمندی را در حوزه دین و فرهنگ اسلامی از خود بجای گذاشت.
 تاسیس مراکز متعدد حوزوی و دانشگاهی و مراکز درمانی از جمله خدماتی است که در کارنامه این عالم بزرگ دینی ثبت گردیده است۔
آن مرحوم از محبان انقلاب اسلامی و مروجان آرمان ھای حضرت امام خمینی رحمه الله علیه و مقام معظم رهبری مدظله العالی در کشور پاکستان بودکه در مقابل انحرافات دینی با موضع گیری به هنگام با انحرافات مقابله کرد و خدمات دینی و فرهنگی شایانی را از خود بجا گذاشت.
مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه ضایعه فقدان این عالم ربانی را به حوزه های علمیه، مراجع معظم تقلید و علمای کشور پاکستان به ویژه خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می گوید و برای آن مرحوم اجر عظیم را از خداوند متعال خواستار است.
مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • همثصبعغ IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    0 0
    حخعمغهلمهعصلیمصثعغبلتصغثازب