جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کپسول اکسیژن

حوزه/ بیماری کرونا بسیاری از مبتلایان را دچار مشکلات تنفسی کرده است و حجم بالایی از این بیماران برای بهبودی کامل نیاز به استفاده از کپسول دارند، که همچنان برای تامین درخواست های مردمی به کمک خیرین نیاز داریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمد گل فشان با اشاره به نیاز بیماران مبتلا به کرونا برای تهیه کپسول اکسیژن و مانومتر اظهار کرد: با همکاری سازمان داوطلبان، در این خصوص ضمن ارتباط با یکی از موسسات خیریه که خیرین آن در داخل و خارج از کشور فعالیت عام المنفعه دارند ۸۴ دستگاه کپسول اکسیژن جدید ۲۰ و ۳۰ لیتری خریداری و به صورت امانی و رایگان در اختیار بیماران کرونایی استان قم قرار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه کمک ۱۴۶ میلیون تومانی “موسسه خیریه نیک گامان جمشید” جذب و در این راستا بخشی از نیازها تامین شد، گفت: بیماری کرونا بسیاری از مبتلایان را دچار مشکلات تنفسی کرده است و حجم بالایی از این بیماران برای بهبودی کامل نیاز به استفاده از کپسول دارند، که همچنان برای تامین درخواست های مردمی به کمک خیرین نیاز داریم.

وی افزود: در این خصوص بویژه تهیه کپسول اکسیژن و دستگاه های اکسیژن ساز می تواند به نجات جان بیماران کمک کند. لذا، از همه کسانی که می توانند در این مسیر جمعیت هلال احمر را یاری کنند دعوت می کنیم در این بخش با اهدای این اقلام، حتی به صورت امانی، برای سلامت مردم به جمع نیکوکاران بپیوندند.

دست یاری خیرین برای درمان بیماران کرونا در قم

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم نیز با اشاره به سابقه ۱۵ ساله ارائه خدمات بانک تجهیزات پزشکی امانی رایگان هلال احمر قم گفت: این روزها کپسول اکسیژن وسیله مورد نیاز بیماران کرونایی به شمار می رود، از این روز ما دست یاری خیرین برای درمان بیماران کرونا را می فشاریم.

امیرحسین علیمردانی تصریح کرد: بیمارانی که به تشخیص پزشک معالج نیاز به بستری ندارند و باید در قرنطینه خانگی باشند و یا بعد از ترخیص از بیمارستان و طبق تجویز پزشک باید از دستگاه اکسیژن استفاده کنند بخش عظیمی از مراجعان تجهیزات امانی هلال احمر هستند.

وی خاطرنشان کرد: مراجعات مکرر خانواده های این بیماران به هلال احمر، ما را بر آن داشت تا در معاونت داوطلبان هلال احمر قم ضمن برنامه ریزی از مشارکت مردم فهیم و خیرین نوعدوست در رفع این نیاز بهره بگیریم.

معاون داوطلبان جمیعت هلال احمر استان قم یادآور شد: پیش از نیز دو تن از خیرین استان قم با اهدای کمک نقدی و تعدادی کپسول اکسیژن ما در یاری از بیماران همراهی کردند.

علیمردانی گفت: به همین منظور شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۴۳۲۰۸۹۰۷۴ و شماره حساب ۵۵۶۷۶۷۸۰۱۸ نزد بانک ملت، بنام مجمع خیرین جمعیت هلال احمر استان قم به این نیت خیرخواهانه تعلق گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • باسط IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    0 0
    بنده فردی به بضاعت هستم کمکم کنیدبخاطماه مبارک
  • یونس IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    0 0
    تورو خدا به مردم جنوب کرمان شهرستان کهنوج رودبار یه خورده توجه داشته باشید خداوکیلی بیایید نگاه خونه منو بکنید اصلا من نه همه مث هم هستن یه زلزله کوچک خونهای همه خراب میشن قابل توجه مسئولین اکثر ما جوانها داخل خونهای کلنگی زندگی میکمیم یعنی بیشترین جوانها هستن
  • یونس IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    0 0
    ۵۰۴۱۷۲۱۰۶۴۲۳
  • مختار IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    0 0
    حقیر بازنشسته ام و برای ازدواج پسرم دستم خالیه/برای رضای خدا بهم قرض بدید و ماهانه پس میدم/(شماره محفوظ است )
  • حمیدرضا IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    0 0
    سلام مدتی است به خاطرشرایط کرونا در دوشرکت کارمیکردم به ترتیب تعطیل وتعدادنیروهاشونا کم کردن ودرحال حاصر قرارشده مشعول بشم ولی اداره گاز به خاطر بدهی گازمنزل قطع کرده میخواستم کمک میشه کسی کردگاز از طریقی کمک کنه وصل بشه تا زمانی که اولین حقوق بگیرم اراک هستم
  • هادی IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    0 0
    بنده فرزند سندرم دارم کمک کنین برای رضای خدا