جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
پلمپ

حوزه/ علاوه بر بازرسی‌ها در تنظیم بازار و تخلفات اقتصادی، بخشی از نظارت‌ها از ابتدای سال پیرامون فاصله‌گذاری اجتماعی انجام گرفت و در این مدت ۲ هزار و ۱۸۶ بازدید و تذکر انجام و در نهایت ۱۴۸ مورد از صنوف متخلف توسط تیم اماکن نیروی انتظامی و بخشی نیز توسط تیم دادستانی پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمود سیجانی در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران استان قم در سالن جلسات استانداری گفت: پس از مصوبه قبلی در خصوص صنوف ممنوعه و با فعالیت محدود، پیشنهاد خود را به وزارت کشور ارسال کردیم که در قالب همین موضوع، نظارت بر صنوف در دستور کار قرار گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم خاطر نشان ساخت: در کنار ماسک، ژل و محلول ضدعفونی‌کننده نیز ارائه می‌شود تا با توجه به تقاضای شهروندان، بتوانیم نیاز فعلی را تأمین کنیم.

وی در مورد فاصله‌گذاری هوشمند بیان کرد: همفکری لازم با اتاق اصناف انجام و ابلاغی به‌صورت سراسری اعلام شد تا وضعیت صنوف پر ریسک همچون آرایشگاه‌ها، تالارهای پذیرایی و رستوران‌ها و باشگاه‌ها احصاء و صنوف کم ریسکتر مشخص شود.

سیجانی اظهار داشت: دستگاه تولید ماسک دارای کیفیت، کمیت و سرعت مناسب در تولید با ظرفیت ۱۰۰ هزار عدد در روز وارد استان قم و تست اولیه انجام شد تا در تأمین نیاز استان بتوانیم تعادل خوبی در تولید و توزیع ایجاد کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم افزود: ۶ تیم گشت متشکل از بازرسان سازمان صمت، اتاق اصناف و اماکن نیروی انتظامی با جدیت بر روند فعالیت صنوف ممنوع نظارت کردند.

وی تصریح کرد: علاوه بر بازرسی‌ها در تنظیم بازار و تخلفات اقتصادی، بخشی از نظارت‌ها از ابتدای سال پیرامون فاصله‌گذاری اجتماعی انجام گرفت و در این مدت ۲ هزار و ۱۸۶ بازدید و تذکر انجام و درنهایت ۱۴۸ مورد از صنوف متخلف توسط تیم اماکن نیروی انتظامی و بخشی نیز توسط تیم دادستانی پلمب شد.

سیجانی در پایان خاطرنشان کرد: پیرامون کسب‌وکار حداقلی برخی از صنوف در فروش اینترنتی با تلاش فناوری اطلاعات و حمایت دادستانی و فرمانداری اقدامات خوبی انجام شد و علاوه بر شناسایی فروشگاه‌های جدید به تقویت فروشگاه‌های قبلی در فروش اینترنتی پرداختیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha