پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 مسجد پارک فینزبری به کارکنان بیمارستان غذارسانی می کند

حوزه/ مسجد پارک فینزبری در لندن با همکاری دو سازمان بشردوستانه و عام المنفعه اسلامی، به منظور نشان دادن قدردانی از پزشکان و پرستاران، اقدام به تهیه یکصد وعده غذایی برای کارکنان بیمارستان کردند.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از islingtongazette، تیم های خیریه بشردوستانه با همکاری مسجد پارک فینزبری ، غذای رایگان به کارکنان بیمارستان ویتینگتون در لندن ارائه می دهند.

دو سازمان بشردوستانه «هیومن اپیل» و «ویشز کیترینگ» به منظور نشان دادن قدردانی شان از اعضای بیمارستان در جبهه مبارزه با بیماری کرونا، روز سه شنبه اقدام به تهیه یکصد وعده غذایی برای کارکنان زحمتکش بیمارستان کردند.

 محمد کوزبر ، رئیس مسجد پارک فینزبری گفت: ما به عنوان یک مسجد محلی مفتخریم که نقش خودمان را در جامعه ایفاء کنیم. به ویژه در قبال کارکنان محلی بیمارستان که در این شرایط بحرانی از افراد سالمند و آسیب پذیر جامعه مراقبت می کنند.

عیبد شاه فعال مدنی و هماهنگ کننده سازمان بشردوستانه «هیومن اپیل» در رابطه با شیوع سرتاسری ویروس کرونا در بریتانیا گفت: تغذیه قهرمانان بیمارستانی کمترین کاری است که می توانیم برای نشان دادن قدردانی و تشکر بی پایان ما از تلاش های آن ها در این زمانه آزمایش انجام دهیم.

وی افزود: ما  مفتخریمکه در این زمانه سخت به سهم خودمان نقش مان را در قبال جوامع ایفاء کنیم. اگر راهی وجود داشته باشد که بتوانیم با هم کار کنیم یا اگر به کمک ما نیاز دارید، می خواهیم از شما بشنویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha