چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
مسجد در جنوب ولز غذی کارکنان بیمارستان ها را تامین می کند

 حوزه/ داوطلبان مسجد جامع شاهپوران در جنوب ولز با همکاری برخی از تجار مسلمان محلی، به تهیه وعده های غذایی برای کارکنان بیمارستانی، کارمندان بخش اورژانس و اداره پلیس اقدام کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از southwalesargus، مسجد نیوپورت در جنوب ولز، برای کارکنان و کارمندان بخش اورژانس در بیمارستان، وعده های غذایی رایگان تهیه می کند.

جمعی از داوطلبان مسجد جامع شاهپوران در ولز با برخی از صاحبان تجارت در شهر همکاری کرده اند تا غذای مجانی را به کارکنان بیمارستانی برسانند. آن ها تا کنون با همکاری غذاخوری های هندی و داوطلبان بنگلادشی صدها وعده غذایی را به کارکنان بیمارستان رویال گوینت، ایستگاه پلیس و بیمارستان کودکز تحویل داده اند.

آشپزها در رستوران هندی غذاها را تهیه کرده و کارکنان یک شرکت تحویل غذایی که ۸ عضو آن از نمازگزاران این مسجد هستند، غذاها را به بیمارستان ها تحویل دادند.

شاز میا نماینده روابط عمومی اجتماعی  مسجد با توضیح اینکه چرا نماگزاران می خواستند کمک هایشان را ارائه دهند گفت: من به عنوان یک مسلمان بریتانیایی که بیشتر عمرم را در نیوپورت زندگی کرده ام می خواستم اطمینان حاصل کنم که جامعه خود را برای کمک به دیگران و نشان دادن آنچه اسلام واقعی می گوید، بسیج کرده باشم.

وی گفت: با تعطیلی مساجد، اجتماعات بزرگی آنجا هستند، آدم های خوبی که وقت اضافی، امکانات و نیروی داوطلبی دارند و افرادی هستند که می توانند خدمات ارائه دهند، بنابراین جای تعجب نیست که این کار را می کنیم.

 میا خاطرنشان کرد: این یک دوره بسیار موثر برای ماست که به عنوان یک جامعه اهداء کنیم وامیدواریم توانسته باشیم در این زمانه سخت کمکی برسانیم.

انهار میا دبیر مسجد و هارون الرشید رئیس مسجد نیز در بیانیه ای مشترک از همکاری های داوطلبانه تشکر کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha