چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که فعالیت های تبلیغی در این روزها نباید تعطیل شود، خاطرنشان کرد: ظرفیت بالای فضای مجازی فرصت مناسبی برای تبیین صحیح فرهنگ مهدویت در جامعه است.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با تبریک میلاد با سعادت حضرت ولیعصر(عج) و اعیاد شعبانیه، بر ضرورت تلاش تبلیغی مبلغان دینی در جهت تبیین و تبلیغ مناسب فرهنگ مهدویت و انتظار در جامعه تأکید کرد.

وی ادامه داد: در این روزهای سخت که به دلیل شیوع و گسترش بیماری کرونا شاهد تعطیلی محافل و برنامه های فرهنگی و مذهبی در سطح کشور هستیم، باید از ظرفیت فضای مجازی جهت تبیین و گسترش فرهنگ مهدویت و انتظار در جامعه بهره گرفته شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که فعالیت های تبلیغی در این روزها نباید تعطیل شود، خاطرنشان کرد: ظرفیت بالای فضای مجازی فرصت مناسبی برای تبیین صحیح فرهنگ مهدویت در جامعه است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه دشمنان از فضای مجازی در جهت ترویج بدعت و خرافه در جامعه استفاده می کنند، بیان داشت: مبلغان دینی و طلاب جوان باید با حضور پررنگ تر در فضای مجازی به این شبهات پاسخ مستدل دهند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که حوزه های علمیه باید پاسخگوی شبهات مطرح شده از سوی دشمنان در جامعه باشند، خاطرنشان کرد: پاسخ های مطرح شده باید کاملاً عالمانه، کارشناسی و مبتنی بر آیات و روایات باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه دشمنان با شبهه افکنی در جامعه می کوشند مسأله انتظار و مهدویت را در جامعه اسلامی کمرنگ کنند، بیان داشت: فضای مجازی در روزهایی که همه تجمعات و نشست های مذهبی و فرهنگی به دلیل شیوع کرونا تعطیل است، ظرفیت مناسبی برای پرداختن به مسأله مهم مهدویت است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی در چهار دهه اخیر با بهره گیری از فرهنگ متعالی مهدویت و انتظار توانسته بسیاری از توطئه های دشمنان علیه دین  وانقلاب را خنثی کند، افزود: امروز نیز راه تعالی و سعادت نظام اسلامی در گرو بهره گیری از فرهنگ متعالی انتظار است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که توجه عمیق به مسأله انتظار، جامعه اسلامی را در مسیر رشد و تعالی سوق خواهد داد، خاطرنشان کرد: علیرغم این که دشمنان سعی می کنند دین و ارزش های معنوی را سدی در برابر توسعه قرار دهند، اما اعتقاد به مسأله انتظار و مهدویت عامل رشد، تعالی، نشاط و پویایی جامعه دینی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که توجه عمیق به انتظار و مهدویت، امید را در دل انسان ها زنده نگه خواهد داشت، افزود: در سایه اعتقاد به این فرهنگ متعالی می توان ضمن خنثی کردن توطئه دشمنان، به یک آرامش معنوی دست پیدا کند.

وی با اشاره به این که در یک جامعه منتظر، همه رفتار، کردار و اعمال افراد جامعه باید مبتنی بر ارزش های مهدوی باشد، خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیان به عنوان پرچم داران تبلیغ معارف الهی در جامعه باید بیش از پیش این ارزش های معنوی را در جامعه ترویج کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha